K6 vs K7

Tack för all input. Blev en K7:a i lördags. Nu kan siktet inställas på nästa säsong på riktigt!

Grattis till nya hojen.

Håll hårt i styret när den passerar 10000rpm, då blir den riktigt brutal:yoparty
Ställ in dämparna enligt Motorrads testhoj, men sänk förspänningen på gaffeln till ca 4 ringar. Kommer inte ihåg dom exakt, men det finns nog i tråden. Kolla med Robz annars, han kan dom nog. Funkar kanon till bankörning.:tummenupp
 
Grattis till nya hojen.

Håll hårt i styret när den passerar 10000rpm, då blir den riktigt brutal:yoparty
Ställ in dämparna enligt Motorrads testhoj, men sänk förspänningen på gaffeln till ca 4 ringar. Kommer inte ihåg dom exakt, men det finns nog i tråden. Kolla med Robz annars, han kan dom nog. Funkar kanon till bankörning.:tummenupp

Ska flytta fotpinnarna och ställa in dämpen efter Motorrad, ja, det ligger redan i planerna. Tack för tipset iaf. :tummenupp
 
Ah, sicken otur.. Då får du hoppa över att köra monstret då. Ledsen, men regler är regler. Å andra sidan slipper du mina misslyckade slangförsök slutandes i skyltfönstret på NK på din.
 
känns som en kul julskyltning snarare :gnissla och jag har ju tänkt kränga min så win/win situation...

Jorå, mitt arsle i skyltfönsret säljer säkert en jävla massa julskinka, men reglerna är ju alltså som de är. Dessutom så lär du ju köpa en ny och den vill du väl inte ställa ut det första du gör?
 
"Köp en lott, vinn en skinka. Köp två och vinn hela arslet."
 
Back
Top