Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
trodde de flesta visste att k3 är en gsxr 1000-03a och k5 är en gsxr 1000-05a. men nu står de iaf så någon som vet då?
trodde de flesta visste att k3 är en gsxr 1000-03a och k5 är en gsxr 1000-05a. men nu står de iaf så någon som vet då?

Du skulle bara våga köpa en K5:a (om det inte är min förstås).farfar skrev:Öhlinare bak på en K3, passar den på en K5??
Om inte kan man bygga om fästen om det bara e de som skiljer?

nu är jag inte helt med ovanstående,när länkaget tagit slut så har inte dämparen gått i botten men om du ställer allt lite hårdare så passar det fint enliglt bekankts utsago.
jag har tyvärr själv bara provat att montera från k1 på en k5 och det gick jättebra.
det är dock viktigt att den stötdämparen du sätter dit har samma längd emellan bulthålen ¨så när som +5 till - 3 millimeter för att den ska upplevas likadan.jag vet att på 750 97 så var öhlinsstötdämparen 12 mm längre.så en längre kan funka jättebra oxå.prova är mitt råd.
det var det jag det jag menade att länkaget tar slut att sakerna går i botten.
men om han inte kör bakstöttan orginal i botten så kommer den nämnda nog att fungera.prova som sagt..
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |