Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Santo skrev:Går K1 galan på tv och i så fall vilken kanal?
Schnappi skrev:Rackarns bananer, fick inte tag i biljetter, och har ingen digitalbox![]()
Markus skrev:Det fanns ju biljetter fram till igår kväll på ticnet.se i alla fall...![]()
Schnappi skrev:Hm, formulerade mej lite skumt, skyller på colabrist, hade inte stålars för det, var tvungen att tjacka olja och oljefilter dagen innan... uj uj
Markus skrev:Bra försök i alla fall.![]()
![]()
Schnappi skrev:mhmpf, nu skall vi inte vara sådana![]()
![]()
Markus skrev:Nej förlåt, jag var inne i K1 spirit. Nu ska jag dra och sparka ner någon.![]()
Schnappi skrev:Om du vill kan du komma hit och danka ner några kid's som snodde min buntbandade blinker.
Markus skrev:Kollade Live.![]()
Hightuned skrev:Samma här, helt ok gala även om dom var lite för snabba att bryta fighterna(berodde kanske på att dom vill verka seriösa och slippa förbud mot läskiga våldssporter i snälla Sverige?). Kanon fight av Rickard Nordstöm som mot alla odds stod sig riktigt bra och förlorade knappt på poäng mot själva Remy Bonjasky!![]()
Markus skrev:Ja, det var lyckat. Hyfsat ociviliserat men skoj grej. Nordstrand heter Pretty Boy för övrigt
Tycker Pretty Boy borde vunnit, blev väldigt förvånad faktiskt.
Hightuned skrev:Kul inslag när dom bor Musse som brottogram till bingo, höl på att garva på mig!![]()
Markus skrev:Det var annorlunda, men jag hajjade inte vad den där fjanten Bingo gjorde i ringen från början - han sa ju inte ett ord.Eller "huvudsponsorn" EPS Cement som hade en liiiiiiiiiiiten logga i ringen.
Chris Ash skrev:Är inte han i Venedig?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT