K-Mans Minimotofilm på Ketogan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag packade om rullen och la den på superservern, nu ligger filmen på www.ketogan.com videos, high quality videos.

Swedie har säkerhetsbälte i gaffatejp, Oscar & Fixx kroknade snabbt, The Dude (Heffaklumpen) torpederade Swedie, K-Man bröt av Clip-on styret in i däcktraven, jag låste upp bakhjulet och gjorde en luftfärd.

Här körde vi http://www.pocketbikeracing.com/motorcyklar.html

:rofl

Bifogat

• 2004-01-26_1.jpg
    2004-01-26_1.jpg
    5.9 KB · Visningar: 31
Last edited:
Fett, ser ut som om ni hade kul!

Filmen var liiite lång och mörk, men koolt att ni varierade filmställen och onboard. :tummenupp

Ser onekligen roligt ut, men det har man ju sett via Minimoto määdness!! filmerna. :tuttar

// Wip

MOhaha! Kuuul! Såg att brorsan ville efter mig när jag körde förbi han, å höll upp K-Man! Doh!

Mer Minimoto!!!! Ordna nått!!!

Jag hade förresten problem med mitt armbågsskydd som satte sig under knäet istället för över så det hindrade mig från att styra ibland.

Last edited:
Wip skrev:
Ser onekligen roligt ut, men det har man ju sett via Minimoto määdness!! filmerna. :tuttar

// Wip
Hehehe ja man garvar hela tiden, dessutom så brukar man inte slå sig så mycket när man trillar, hade jag kört utan ryggskydd så hade jag haft ett rejält blåmärke idag, men det varken syns eller känns trots mega lowsidern.

Undrar hur 23ans vänsterskinka ser ut efter den åkningen. Finns det nå stillbilder upplagda nånstans? hermes stod ju å plåtade en del

K-Man skrev:
Undrar hur 23ans vänsterskinka ser ut efter den åkningen. Finns det nå stillbilder upplagda nånstans? hermes stod ju å plåtade en del
Men snabb va han, när han inte vurpade då :D

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...