Video K-Man's 2-åriga dotter kör Harley

Härlig film! charmig liten tjej som fick harley d. hojar att komma till nån nytta!

Pappa K-man får lägga upp ett MC-konto. Typ månadsspar....... Mvh Tony

Superskön film!
Återväxten är tryggad :)

Bedårande söt! Men borde inte hon ha på sig den där sporthojströjan som hänger i hallen där det står "du blev just omkörd av en tjej" :hihi

Hmmm Liiite orolig blir jag trots allt..;) En harley i ditt garage???? =) Trodde mer på en lite Suka eller blåröksmotard i miniformat :D:yoparty

Hahaha, grymt kul! :D
Känns som att det här kan bli bra material för en framtida student-video :tummenupp

Coolungen :)

HDV_0897garageport_s.jpg

Hmmm Liiite orolig blir jag trots allt..;) En harley i ditt garage???? =) Trodde mer på en lite Suka eller blåröksmotard i miniformat :D:yoparty
Det är faktiskt min svärmors moppe. Ett av många impulsköp hon gjort, men sen hade hon inte garageplats eller användning för den längre. Inte mig emot, den är helskön och perfekt att pipa ner till affären på när nåt fattas hemma :tummenupp

Last edited:
Kan jag skicka min 4 åring på kurs hos din 2 åring?
Riktigt söt och häftig liten tös du har:tummenupp

Coolungen :)

Det är faktiskt min svärmors moppe. Ett av många impulsköp hon gjort, men sen hade hon inte garageplats eller användning för den längre. Inte mig emot, den är helskön och perfekt att pipa ner till affären på när nåt fattas hemma :tummenupp

Förklaring godtagen ;) Hur eller hur är hon riktigt cool iaf *L* O du vet likväl som jag att man ska ha många leksaker:tummenupp

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!