K*kförlängning

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Får nog gå till plastikkirurg och beställa kukförlängning. När jag kommer hem full och för säkerhets skull sitter på toa pissar den jäveln då och då, senast för en stund sedan, mellan sittringen och porslinet rakt ut på golvet.
Med en slak 10-tummare borde gravitationen lösa det problemet.

Enklare om du sätter dig åt andra hållet på muggen. Då kan du krama tanken = bekvämt.

(Lättare att komma åt spolaknappen också)

Vad har vi lärt oss utav detta?
Sitt kissa är för tjejer.

Nja, en tiotummare gör ju inte saken lättare.
Muggstolen har ju formen av ett timglas vilket innebärr att du måste hänga dronken ner i vattnet för att få plats.
Eftersom vattnet är kallt drar den ihop sig och du pissar på golvet i alla fall.
Starstriker har lösningen.

Dessutom är det jävligt oskönt att råka klämma kuken mellan ringen och porslinet, en bravad man bara man bara lyckas med på fyllan. >.<

Last edited:
Enda lösningen är att hålla sig hela kvällen trots 10 öl så man ser ut som en gravid kvinna fram åt småtimmarna.
När man då äntligen får pinka är det sånt jäkla tryck att det bara fräser till någon sekund eller två och strålen blir som en blomspruta. Endast en lätt mist täcker omgivningen så man kan göra det i vardagsrummet om man vill. Dock så stiger lugtfuktigheten ett par procentenheter så man bör inte ha fragila Stradivarius fioler liggandes i öppna etuin.

Bästa lösningen är att vara kvinna... på vintern i a f. MEN faan vad avis vi kvinnor är när det är hojsäsong, kom ihåg det nu grabbar och stå ut nån månad till, sen är ni kungar i mcställen igen och pissar hur lätt som helst, För snacka om att mc ställ inte är tänkta för oss kvinnor... just saying!

Bästa lösningen är att vara kvinna... på vintern i a f. MEN faan vad avis vi kvinnor är när det är hojsäsong, kom ihåg det nu grabbar och stå ut nån månad till, sen är ni kungar i mcställen igen och pissar hur lätt som helst, För snacka om att mc ställ inte är tänkta för oss kvinnor... just saying!

Om jag inte minns helt fel så dök det upp lite bilder här på någon skum gaysubkultur där skinnställ var het skit, och på en del av bilderna som drogs upp hade herrarna dragkedja väääldigt långt ner (hela vägen bak upp i röven faktiskt)... Nåt sånt för er damer kanske? Hah! :D

Om jag inte minns helt fel så dök det upp lite bilder här på någon skum gaysubkultur där skinnställ var het skit, och på en del av bilderna som drogs upp hade herrarna dragkedja väääldigt långt ner (hela vägen bak upp i röven faktiskt)... Nåt sånt för er damer kanske? Hah! :D

He.. det där lät ju lite porrigt förstås... men jag vet inte jag... gör inte dragkedjan ont att ha i skrevet när man kör? Just funndering... Finns kartongstrutar att köpa... så kan vi stå och kissa också :tungan

Får mig genast att tänka på den gången då jag och min lillebror hade varit ute och supit i yngre tonåren och väl hemma sitter jag och fyllekäkar framför tv'n i vardagsrummet när jag ser lillbrorsan sätta sig upp i soffan (han hade däckat), drar sig upp på benen och går fram till den jättestora fikusen i hörnet av vardagsrummet och ställer sig och pissar.
När jag lugnt frågar vad han gör så är han knappt kontaktbar och när han är färdig så hasar han fram till soffan med brallorna nere och däckar över armstödet med ansiktet ner i soffan.

Jag kommer inte ihåg efterföljderna nu längre men dessa korta minuter är som fastetsade och kommer sent att glömmas :D
Han påstår ju självklart att han inte hade gjort något dylikt...

Sådana självupplevda socialrealistiska berättelser är precis vad vi behöver i dessa dagar av medialt politisk korrekt snömos! Carry on Sir!

Får mig genast att tänka på den gången då jag och min lillebror hade varit ute och supit i yngre tonåren och väl hemma sitter jag och fyllekäkar framför tv'n i vardagsrummet när jag ser lillbrorsan sätta sig upp i soffan (han hade däckat), drar sig upp på benen och går fram till den jättestora fikusen i hörnet av vardagsrummet och ställer sig och pissar.
När jag lugnt frågar vad han gör så är han knappt kontaktbar och när han är färdig så hasar han fram till soffan med brallorna nere och däckar över armstödet med ansiktet ner i soffan.

Jag kommer inte ihåg efterföljderna nu längre men dessa korta minuter är som fastetsade och kommer sent att glömmas :D
Han påstår ju självklart att han inte hade gjort något dylikt...

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back