K-700

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
http://www.k-700.com
En himskans bra länk att tanka ner
spel och dyligt till sony-ercsson k-700
tex moto gp2
Och sedan blåtanda eller ir ladda till mobilen..
:tummenupp

Min K700i tappar bort telefonnummer, men kontaktens namn blir kvar...
Mysko. Detta är den absolut sämsta telefon jag ägt. Jävla hightechnalle.
Tänk en 3310 med fin kamera och färgskärm! Skulle kunna ha mp3 ringsignaler också i värsta fall. DET vore grejer det! Industrikvalitet med en veckas standby...

juha01 skrev:
Tänk en 3310 med fin kamera och färgskärm! Skulle kunna ha mp3 ringsignaler också i värsta fall. DET vore grejer det! Industrikvalitet med en veckas standby...

Det låter som om du har en K700 av den gamla sorten. På sonyericssons hemsida kan du tanka ner de senaste uppgraderingarna förutsatt att du har en docka till nallen. (Jag köpte en docka, tankade ner och uppgraderade, sen lämnade jag tillbaka dockan). Nu fungerar luren PERFEKT och standby-tiden är bättre.

Ang. att du inte kan ha MP3-filer som ringsignal beror till 99% säkerhet på att din lur är operatörsbunden (Vodafone). Om du "låser upp" den så kommer även MP3-signalerna att funka.

//K

juha01 skrev:

Min k700i var inne på reparation 2 gånger på en månad. Allt på mobilen försvinner varje gång de lagar den. Kompensation? NADA!! Jo, jag fick köpa en filöverförare lite billigare. :mad:

Starstriker skrev:
Det låter som om du har en K700 av den gamla sorten. På sonyericssons hemsida kan du tanka ner de senaste uppgraderingarna förutsatt att du har en docka till nallen. (Jag köpte en docka, tankade ner och uppgraderade, sen lämnade jag tillbaka dockan). Nu fungerar luren PERFEKT och standby-tiden är bättre.

Ang. att du inte kan ha MP3-filer som ringsignal beror till 99% säkerhet på att din lur är operatörsbunden (Vodafone). Om du "låser upp" den så kommer även MP3-signalerna att funka.

//K

Eeyy! det måste ju gå på garantin. Tänker inte pröjsa nåt för nån station som jag inte behöver..

Låsa upp?? Vam, vart, kostar, nackdelar????? Vill ju inte att den ska bli ännu sämre än vad den är.

Min K700 tappade också minnet....! Drygt som F*N :huvet

Spelen funkar även på min V800a som jag har nu! :tummenupp

Upplåsning!

juha01 skrev:
Eeyy! det måste ju gå på garantin. Tänker inte pröjsa nåt för nån station som jag inte behöver..

Låsa upp?? Vam, vart, kostar, nackdelar????? Vill ju inte att den ska bli ännu sämre än vad den är.

Hej! Finns ett företag i Göteborg,som är bra på operatörlåsningar!Fick tillbaka min K700 idag,dö bra.. ca 250kr så är man av med vodafones jäkla spärrar:-)
www.mumien.se Nära och bra för dig!!!

juha01 skrev:

Uppgradera mjukvaran :7peta

DJM skrev:
har du nåt kul till den? i mjukvara.

tja det finns väl så gott som allt o tanka ner till Symbian, har just nu msn/icq och fjärrkontrolls mjukvara till tv/vidoe/dvd m.m. samt en hel hög med spel och grejjor. Opera vanlig web läsare för att kunna surfa på sh :D

Last edited:
An3Azz skrev:
tja det finns väl så gott som allt o tanka ner till Symbian, har just nu msn/icq och fjärrkontrolls mjukvara till tv/vidoe/dvd m.m. samt en hel hög med spel och grejjor. Opera vanlig web läsare för att kunna surfa på sh :D

helvete!, har du nån sida där allt finns eller är det dc som har allt?

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda