Biturbo
Min går i etthundra!
Fan ni vet inte hur jävla bra ni har det som har fri tillgång till vanlig hederlig falukorv!
Tänk på det!
Tänk på det!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Biturbo skrev:Fan ni vet inte hur jävla bra ni har det som har fri tillgång till vanlig hederlig falukorv!
Tänk på det!![]()

Jo då, det vet jag visst det. Falukorv och potatismos/makaroner, zoegas kaffe, knäckebröd, sill plus lite annat är i princip det enda jag äter den första veckan när jag kommer hem efter en långtörn utan någon svensk mat.Biturbo skrev:Fan ni vet inte hur jävla bra ni har det som har fri tillgång till vanlig hederlig falukorv!
Tänk på det!![]()
Thermal skrev:Jo då, det vet jag visst det. Falukorv och potatismos/makaroner, zoegas kaffe, knäckebröd, sill plus lite annat är i princip det enda jag äter den första veckan när jag kommer hem efter en långtörn utan någon svensk mat.
Nepp, de senaste båtarna har det bara varit filipinska kockar. Riktigt duktiga, men det allt de lagar har en touch av det asiatiska köket, även om det är ärtsoppa. Då smakar falukorv och makaroner som en riktig festmåltid.Ten-0 skrev:Ingen svensk kock? Du har ju alltid alternativet med sjömanskyrkan och våfflor.![]()
Biturbo skrev:Fan ni vet inte hur jävla bra ni har det som har fri tillgång till vanlig hederlig falukorv!
Tänk på det!![]()
Fri tillgång?Biturbo skrev:Fan ni vet inte hur jävla bra ni har det som har fri tillgång till vanlig hederlig falukorv!
Tänk på det!![]()
NoPinky skrev:Fri tillgång?![]()
Jag får då alltid betala när jag går till affären och handlar.
"Obegränsad" tillgångNoPinky skrev:Fri tillgång?![]()
Jag får då alltid betala när jag går till affären och handlar.
Men det är gott skelett.Markus skrev:Falukorv innehåller centrifugerat skelett.![]()
Markus skrev:Falukorv innehåller centrifugerat skelett.
Har ni ingen IKEA i tjottahejti, de säljer väl sådant crap?
Biturbo skrev:Nej ingen IKEA.. Å de säljer förövrigt ingen korv..
Skulle vara för falukorvens skull isåfall eller...
..(om de nu hade det)Nursey skrev:IkeaSkulle vara för falukorvens skull isåfall eller...
..(om de nu hade det)

Biturbo skrev:IKEA är satans hemvist!![]()

Thermal skrev:Nepp, de senaste båtarna har det bara varit filipinska kockar. Riktigt duktiga, men det allt de lagar har en touch av det asiatiska köket, även om det är ärtsoppa. Då smakar falukorv och makaroner som en riktig festmåltid.![]()

Kapten Blåskägg skrev:Du kan väl ta med dig och gömma i maskinrummet![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |