Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*

Själv gjorde jag inte lika intensivt jag körde 5 dagar intensiv innan jag körde upp.
Lägenheten är perfekt att kunna ligga sova i och vila mellan körningarna.
Jag kan lugnt rekommendera dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Erfarenhet har du ivf inte innan du tagit körkort... Det får man med åren
Såg på hemsidan att man kör Honda CB 750F2 är dom lätt körda ? övningskör idagsläget på en Kawasaki ZR-7 och funderar på om dom skiljer sig mycke åt
MVH/M
kan väll säga att man lär sig nått nytt eller är minst 1 erfarenhet rikare efter varje tur hur länge än du haft A kortet.
Såg på hemsidan att man kör Honda CB 750F2 är dom lätt körda ? övningskör idagsläget på en Kawasaki ZR-7 och funderar på om dom skiljer sig mycke åt
MVH/M
Har både Honda CB Sevenfifty och Kawasaki Z 750, Hondan brukar de flesta tycka är smidigast att manövrera, speciellt i låg fart (banan). Kawan är nog lite roligare ute på väg, bra också om man är lång.
Ja Hondan var väldigt lätt att köra med
Hej Körtkortexpress! Tack för senast!
// Kalle 2
Tack själv! Har det blivit några mil än? Annars vet du väl att alla krokiga mcvägar bär till Hallsta?Kaffet står på. // Elina
Till körkortexpress:
Har tröjorna kommit ännu? Tänkte komma förbi på en fika och plocka upp en.
/Peter som tog kortet den 20 juni hos er.
Plus att Manges syrra, Lina som oxå är lärare på skolan är fett schnygg, ialf våren -05 när jag var där!![]()
![]()
Edit: Ops, läste inte igen tråden förräns efter mitt inlägg och såg inte förräns då att körkortsexpress har andvändare på SH och är aktiv i tråden![]()
Skämtar du eller? Det är en enorm skillnad på någon som övningskört 4 timmar i trafiken och någon som kört 40 timmar. Du hinner uppleva en hel del om du övningskör regelbundet och inte bara inriktar dig på det som krävs för att klara uppkörningen.
So? Hur ska din handledare som kør på en helt annan mc kunna hjælpa dig i en paniksituation då menar du?
Och tittar väldigt bra ut?Elina e en riktigt bra lärare !!!
Japp, vi har en snygg, nyvikt tröja som väntar på dejVälkommen förbi! // Elina
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT