Kört som ett svin tråden, Utan att det hände en olycka

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Som en motvikt till Olyckstråden så inför Rappe gasa som en idiot tråden utan att det hände en olycka:D :D

När gasade du som en idiot senast utan att det hände någon olycka:) Hoppas vi kan få fler tokgas inlägg utan kåpskrap en med:tummenupp

:D E inte dött va??

Körde som fan i bromsbänken häromdan...
Klarade mig utan en enda skråma!:tummenupp

Är det här tråden för dem som känner sig odödliga?

Jupp helt rätt:) O humor e en förutsättning för o få skriva i tråden:)

O där passa en tokgas körning i bänken in perfekt:tummenupp

Last edited:
Bra E4 väg, låg trafik, fulltankad hoj, bra temperatur i bakdäcket. Avslutade inkörningen av mitt nya bakdäck med ganska tungt gaspålägg genom några växlar, kollade aldrig vad det stod på mätaren, fokuserade på vägen och allt utanför den direkta synlinjen. Ingen olycka. :yoparty

Händer så mycke olyckor med mc och så startar du en tråd där man ska skryta om att man har kört som en omogen idiot. Hur dum får man vara.....:huvet

Händer så mycke olyckor med mc och så startar du en tråd där man ska skryta om att man har kört som en omogen idiot. Hur dum får man vara.....:huvet

Lämpligheten kan faktiskt diskuteras, håller med. Ville för övrigt inte skryta med mitt inlägg i den här tråden, men när frågan ställdes och jag visste att jag hade gasat igår i slutet av passet så nämnde jag det bara... Hoppas att det inte sänder fel signaler till andra... Men säkerheten är det centrala, ska för övrigt åka och köpa ett Halvarsson Track ryggskydd idag, mitt UFO skydd måste bytas...

Lämpligheten kan faktiskt diskuteras, håller med. Ville för övrigt inte skryta med mitt inlägg i den här tråden, men när frågan ställdes och jag visste att jag hade gasat igår i slutet av passet så nämnde jag det bara... Hoppas att det inte sänder fel signaler till andra... Men säkerheten är det centrala, ska för övrigt åka och köpa ett Halvarsson Track ryggskydd idag, mitt UFO skydd måste bytas...

folk får skriva vad dom vill men jag reagerade på att starta en sådan här tråd, där man ska sitta och skryta om sin idiot körning . Då ska folk som sitter och skryter inte yttra sig sen när det gäller klagomål på oss mc åkare från allmänheten då allmänheten har rätt i många fall att klaga.Så tänk på det ni som skriver i denna tråd kom inte och klaga på andra bilister fram över för ni är inte ett dugg bättre själv.

.

Till mr:trådvalssorteringsskapare

jag kommer hålla fullt stål varje gång jag sätter mig på hojen som har 170 häst..
annars skulle även jag åka moppe....mitt val inte ditt

varsogod bomba mitt inlägg, själv drar jag ut och åker hoj!!

.

jag kommer hålla fullt stål varje gång jag sätter mig på hojen som har 170 häst..

Jag själv har en Kawasaki XZ 10 med 202 hp men det betyder inte att jag måste köra som en idiot för det. Fattar inte hur du resonerar.....

.

:rofl :rofl :rofl

jag körde asfort inatt:tummenupp

sicken go dröm, ville aldrig vakna:yoparty

.

Helt rätt Gösta!! man köper väl inte en hoj på ca 200hk bara för att ligga o köra efter hastighetsreglerna o se snygg ut...
Den som köper en sån är ute efter att gasa o ligga o smiska på stenhårt!!!

efter 11 000 varv får jag ut mina sista 50 hk av totalt 98. Man kan helt enkelt inte utnyttja hojjen max och vara laglig samtidigt.

Tja nu vill jag inte skryta men jag körde faktiskt i hela 80km/h på en 70-sträcka igår och det var såna här fartkameror där och tro det eller ej så hände det ingen olycka :tummenupp Jag kan väl tycka att det var lite idiotiskt så här i efterhand då jag bara hade 3:ans växel i :rodnar

Helt rätt Gösta!! man köper väl inte en hoj på ca 200hk bara för att ligga o köra efter hastighetsreglerna o se snygg ut...
Den som köper en sån är ute efter att gasa o ligga o smiska på stenhårt!!!

Kan du förklara för mig VARFÖR MÅSTE man göra det........

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph