Hehe... Skulle transportera hojen idag.
Men eftersom det kom en massa plusgrader och eftersom släp kostar pengar att hyra så tänkte jag att jag kunde köra dom 2 milen.
Det var "spännande".
Jag trillade bara en gång.
Men jag fick till 2 wheelies så det måste ju innebära att jag ligger på plus 1... right?
Å vurpan va ju bara en liten vurpa på en parkering. Inga skador.
Ge mig vår. NU.
/Lucky9
Men eftersom det kom en massa plusgrader och eftersom släp kostar pengar att hyra så tänkte jag att jag kunde köra dom 2 milen.
Det var "spännande".
Jag trillade bara en gång.
Men jag fick till 2 wheelies så det måste ju innebära att jag ligger på plus 1... right?
Å vurpan va ju bara en liten vurpa på en parkering. Inga skador.
Ge mig vår. NU.
/Lucky9
.Lite vått och skitigt på vägarna plus att man inte hinner att köra på grund av renovering av lägenhet 



, gör fortfarande ont i den

man skall alltid har skyddsutrustning.
Jag gissar att du ar for modest for att beratta att dina dack ocksa ar blankslitna. For det var dom val....