Kört på en gris! (Rolig historia!)

Lundbeck

Mycket mera mogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GL1000 -75
Ringde hemma hos mig en dag, var en polare. Han lät allmänt upprörd när han förklarade att han kört på en gris!

"Grisjävel sitter fast under bilen, o jag får inte tag i den för att dra ut. Den ligger bara där o sprattlar. Hur fan ska jag göra?!"

Jag gav han rådet att slå grisen i huvudet med en domkraft eller något liknande så han tuppade av, sen skulle det vara lätt o dra ut den o kasta in i en buske eller något.

Han tackade för tipset o la på luren. Efter kanske 10-15 minuter ringde det igen, o det var samma polare.

"Jofan, det hjälpte. Jag slog grisen i huvudet med ett fälgkors, o sen kunde jag lätt dra ut han o kastade han i en buske. Men vafan, jag kommer ändå ingenstand!"

Hum, vaddå frågade jag?

"Jo, hans jävla polismotorcykel ligger fortfarande under bilen!"

Skål o god helg! :fyllisar

Lundbeck skrev:
Ringde hemma hos mig en dag, var en polare. Han lät allmänt upprörd när han förklarade att han kört på en gris!

"Grisjävel sitter fast under bilen, o jag får inte tag i den för att dra ut. Den ligger bara där o sprattlar. Hur fan ska jag göra?!"

Jag gav han rådet att slå grisen i huvudet med en domkraft eller något liknande så han tuppade av, sen skulle det vara lätt o dra ut den o kasta in i en buske eller något.

Han tackade för tipset o la på luren. Efter kanske 10-15 minuter ringde det igen, o det var samma polare.

"Jofan, det hjälpte. Jag slog grisen i huvudet med ett fälgkors, o sen kunde jag lätt dra ut han o kastade han i en buske. Men vafan, jag kommer ändå ingenstand!"

Hum, vaddå frågade jag?

"Jo, hans jävla polismotorcykel ligger fortfarande under bilen!"

Skål o god helg! :fyllisar
hehehe, va rätt bra faktiskt! garvar som "bip"... :D

svårt å sitta kvar på stolen fy fan va dumt alltså

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard