*DIABLO*
Guest
<tja min kompis körde omkull på ett övergånsställe där komunen hade varit o grävt i , o sen fyllt igen hålet med grus o inte satt upp någon skylt om att det är väg arbete, så nu till min fråga, kan han kräva att komunen ska laga hojen?? för hade dem satt upp en skylt så hade de aldrig olyckan hänt