Jo som sagt har kört Dynojet idag med min KTM 640 och så här blev resultatet:
51,3 hk
59,1 N
Det jag gjort med hojjen är:
KTM SM Dämpare
Borttagen "strut" på luftburk
bytt sidan på luftburken till KTM:s alusida
tagit bort kontakten till strypningen på 2 och 3:ans växel
170 munstycke (Inställt av han som skötte dynojet:en)
Ska man vara nöjd med dessa siffrorna? Han på Dynojeten tyckte det var mkt bra siffror på en 640 samt att kurvan nu var hur fin som helst jämfört med innan.
51,3 hk
59,1 N
Det jag gjort med hojjen är:
KTM SM Dämpare
Borttagen "strut" på luftburk
bytt sidan på luftburken till KTM:s alusida
tagit bort kontakten till strypningen på 2 och 3:ans växel
170 munstycke (Inställt av han som skötte dynojet:en)
Ska man vara nöjd med dessa siffrorna? Han på Dynojeten tyckte det var mkt bra siffror på en 640 samt att kurvan nu var hur fin som helst jämfört med innan.