Körslaget är uruselt

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Körslaget är uruselt

Körberg har helt rätt. (Och han borde ju veta. Han heter ju det.)

Även om körmusik inte står allra högst på min lista så vet jag att Sverige är fullproppat
med riktigt duktiga körer, i en helt annan klass än vad som syns i Körslaget.
Trots mitt måttliga intresse känner jag till flera duktiga kända svenska körprofiler.
Jag har inte sett någon av dem i Körslaget.

Det ska tydligen inte vara riktig körmusik i Körslaget.

Samma sak med Dansbandskampen.
I det lilla jag såg i det programmet var det tydligen ett plus om man INTE lät som ett dansband.
Varför?
Folk som dansar vill ha dansband!

Måste allt i TV vara sämre än i verkligheten?

Är public service TVs enda uppgift att fördumma svenska folket?

Jag har inte haft TV på cirka ett år, så jävla skönt. MEN... nu i helgen har och kommer jag vara hemma hos föräldrarna, och helvete, redan efter 15 minuter så tappar man ju hoppet för mänskligheten med TV'n igång.

Anna Anka sökte assistent, på fyran var något annat program där "vanligt" folk också skämde ut sig, femman visade något pinsamt... sexan hade någon barnslig sci-fi-serie igång... nian visade någon brittisk polisdrama, ettan likaså... såklart...

:zpy :zpy :zpy :zpy

FINNS INTE EN CHANS ATT JAG SKAFFAR TV (LÄS: ANTENNKABEL) IGEN... visserligen njuter jag av Hockeyn just nu, men det skulle jag likaväl kunnat gjort på någon sportbar alt. Kinnarps Arena om matchen hade varit där idag :)

FY FAN FÖR TV! pinsam skit.

Jag har inte haft TV på cirka ett år, så jävla skönt. MEN... nu i helgen har och kommer jag vara hemma hos föräldrarna, och helvete, redan efter 15 minuter så tappar man ju hoppet för mänskligheten med TV'n igång.

Anna Anka sökte assistent, på fyran var något annat program där "vanligt" folk också skämde ut sig, femman visade något pinsamt... sexan hade någon barnslig sci-fi-serie igång... nian visade någon brittisk polisdrama, ettan likaså... såklart...

:zpy :zpy :zpy :zpy

FINNS INTE EN CHANS ATT JAG SKAFFAR TV (LÄS: ANTENNKABEL) IGEN... visserligen njuter jag av Hockeyn just nu, men det skulle jag likaväl kunnat gjort på någon sportbar alt. Kinnarps Arena om matchen hade varit där idag :)

FY FAN FÖR TV! pinsam skit.

Kanske inte ska döma alla program efter en kvarts TV-tittande på ett år.

TV RULES!!!:yoparty

Jag har varit hemma hos Tommy Körberg. Inga hundar där, så jag tror inte att jag mötte Lassie.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph