Körskolor i Sthlm

Jag gick på Farsta Trafikskola & jag är nöjd! Lasse är hur go & bra som helst, väldigt pedagogisk. (och så sjunger han i radion om man glömmer blinkersen på!) :D Hans son, Kalle, basar ute på banan, också han väldigt bra.

Varken dyrare eller billigare än någon annan trafikskola. 1200 för en 2-timmars lektion, om jag inte minns helt galet. Hojarna är också hyfsade. Själv körde jag på en Virago... men du kör för tung va?? För då kan du få axla en CB Sevenfifty om du e snäll :hihi

jezziiie skrev:
Jag gick på Farsta Trafikskola & jag är nöjd! Lasse är hur go & bra som helst, väldigt pedagogisk. (och så sjunger han i radion om man glömmer blinkersen på!) :D Hans son, Kalle, basar ute på banan, också han väldigt bra.

Varken dyrare eller billigare än någon annan trafikskola. 1200 för en 2-timmars lektion, om jag inte minns helt galet. Hojarna är också hyfsade. Själv körde jag på en Virago... men du kör för tung va?? För då kan du få axla en CB Sevenfifty om du e snäll :hihi

Ha ha ha.

Ja precis jag ska ta för tung :yoparty
Oh så nice då.

RocketQueen skrev:
Jag bor faktiskt norr om stan men inte åt Sumpan hållet men de är ju inte långt. Går ju massa bussar dit.

Ingen som kuggat? I feel the pressure. hoho
Nej men de låter bra.

Väldig få som kuggar sig i allafall.

När jag körde upp (för att antal år sedan) veckan före midsommar så hade ingen kuggat sig.
I stället för att känna presssen så kan du vända på logiken. När körläraren tycker att det är dags att köra upp så är du så duktig att du klarar uppkörningen utan problem.
Förmodligen så innebär det att man behöver nån extra lektion innan uppkörningen jämfört med en anan körskola, men å andra sidan kan du känna dig rätt säker när du skall köra upp. Sedan vet du ju att du fått en bra utbildning.
Körkort är ju annars enda gången man skryter om hur dålig utbildning man har ("Jag behövde bara fem lektioner" eller liknande)

highside skrev:
Väldig få som kuggar sig i allafall.

När jag körde upp (för att antal år sedan) veckan före midsommar så hade ingen kuggat sig.
I stället för att känna presssen så kan du vända på logiken. När körläraren tycker att det är dags att köra upp så är du så duktig att du klarar uppkörningen utan problem...
QUOTE]

JA det har du rätt i! Jag betalar gärna för en extra körlektion. Det är ju viktigt för min egen del också att jag kan de jag sysslar med liksom. Sen när man ska ut o köra bland folk.
Gud va sugen jag är nu.
SKa ta och kolla upp nu alla bilskolor ni gett mig. SÅ jäkla svårt att välja bara.

Tack igen!

RocketQueen skrev:
Jag bor faktiskt norr om stan men inte åt Sumpan hållet men de är ju inte långt. Går ju massa bussar dit.

Ingen som kuggat? I feel the pressure. hoho
Nej men de låter bra.
Jag tog mitt kort på tibble trafikskola i täby..
Jag var riktigt nöjd me dom...
så bor du ju norr om stan me....
lycka till

ninja :tummenupp

JA det har du rätt i! Jag betalar gärna för en extra körlektion. Det är ju viktigt för min egen del också att jag kan de jag sysslar med liksom. Sen när man ska ut o köra bland folk.
Gud va sugen jag är nu.
SKa ta och kolla upp nu alla bilskolor ni gett mig. SÅ jäkla svårt att välja bara.
Tack igen!

Lycka till!

croom skrev:
Jag tog mitt kort på tibble trafikskola i täby..
Jag var riktigt nöjd me dom...
så bor du ju norr om stan me....
lycka till

ninja :tummenupp

Ja jag bor Bromma (Nordväst) men mina bröder bor där så då kan man ju slå två flugor i en smäll.

Nice hoj!

Länge leve Ninja!!! :Bugar

Back