Körskolor i Linköping

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Det verkar finnas ett gäng. Är det nån man ska akta sig noga för eller är alla lika 'goda'.

Håller på att ta mitt B-körkort, har gjort teorin och ska göra halkan på tisdag och sen tänkte jag att det är nog bäst att ta några körlektioner innan man kör upp för att minimera risken att kuggas för med tanke på hur vädret ser ut blir jag mindre och mindre sugen på att köra hoj till jobbet för var dag som går. Idag är dock ett undantag. ;)

Så, vilken körskola i Linköping är bäst?

Körskola? Har du tänkt lära dig att sjunga? :hihi

Trafikskola är det lite lämpligare att säga.

Nu kommer jag inte ihåg vad den heter men jag tog Bil och MC på skolan som ligger vid rondellen vid Drottningtorget (vid Kungsberget). Bra skola, inga skojare :tummenupp

Nu kommer jag inte ihåg vad den heter men jag tog Bil och MC på skolan som ligger vid rondellen vid Drottningtorget (vid Kungsberget). Bra skola, inga skojare :tummenupp

Lindroths. De är bra. Hojåkare som äger stället! Känner honom, bara så det är sagt, men skulle rekommendera dem i vilket fall. Skolade MC där (och betalade för mina lektioner, så ingen tror att jag är alltigenom partisk). :tummenupp

Last edited:
Back