bensinskalle
Fulltankad!
Tja!
Ska "häva" som det så fint kallas, ta a begr. från a1 och har tränat lite konbana och kört risk tvåan eftersom jag tog a1 innan den fanns.
Men nu till det väsentliga! Körskolan har en ducce 795 monster av ganska ny årsmod som jag fått åka på, trots att jag bara ska ha a begr (läraren tycker väl att jag ska få åka riktig hoj
). MEN jag tycker den är lite halvmysko i chassit. När man svänger, lägger ner han lite och gör skarpa svängar så känns de fan som framhjulet ställer sig på tvären, eller försvinner iväg åt fanders. Läraren nämnde att den var lite sänkt (för kortingarna antar jag
) och att det har med saken att göra. De jag undrar är om alla monster känns såhär eller om nu just denna är speciell?
Skolan har några 695
r också som är original men jag har inte provåkt dessa än. Men vafan ska denna 795:a kännas såhär eller är det jag som är sämst? Det går ju att köra när man verkligen gör rätt med kroppen och kör mjukt, men tycker ändå den känns konstig, särskilt den lilla undanmanövern man får göra. Åkt motard förut och den kastar man ju bara ner och vrider på styret så glider man runt tajta små kurvor utan minsta bekymmer.....
Ska "häva" som det så fint kallas, ta a begr. från a1 och har tränat lite konbana och kört risk tvåan eftersom jag tog a1 innan den fanns.
Men nu till det väsentliga! Körskolan har en ducce 795 monster av ganska ny årsmod som jag fått åka på, trots att jag bara ska ha a begr (läraren tycker väl att jag ska få åka riktig hoj

Skolan har några 695