Körskola

SBR

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2003
Ort
___
Hoj
___
Hejsan
Tänkte ta kortet nu till våren och har kollat upp med en körskola. Problemet är att de blir fullbokade snabbt så man måste boka allt på en gång.
Jag vet ju inte hur många lektioner jag behöver, de tycker man ska ta 12-15 lektioner, låter mycket och dyrt.
Vad tror ni? Har bilkort och kört en hel del moppe innan.

MVH Nisse
 
12-15 st????? Låter jäkligt mycket. Jag hade 5-6st en timmes pass. Ta och beställ runt 6 st så ordnar du det.

Lycka till!
 
SBR skrev:
Hejsan
Tänkte ta kortet nu till våren och har kollat upp med en körskola. Problemet är att de blir fullbokade snabbt så man måste boka allt på en gång.
Jag vet ju inte hur många lektioner jag behöver, de tycker man ska ta 12-15 lektioner, låter mycket och dyrt.
Vad tror ni? Har bilkort och kört en hel del moppe innan.

MVH Nisse
Jag behövde 9 eller 10 lektioner innan jag körde upp...

Allt beror juh på hur mkt du kört innan?
 
SBR skrev:
Hejsan
Tänkte ta kortet nu till våren och har kollat upp med en körskola. Problemet är att de blir fullbokade snabbt så man måste boka allt på en gång.
Jag vet ju inte hur många lektioner jag behöver, de tycker man ska ta 12-15 lektioner, låter mycket och dyrt.
Vad tror ni? Har bilkort och kört en hel del moppe innan.

MVH Nisse

Jag kommer att ta ett paket med 10 lektioner och teori.
Sen får man se om man behöver fler.
Mvh Hanky
 
SBR skrev:
Hejsan
Tänkte ta kortet nu till våren och har kollat upp med en körskola. Problemet är att de blir fullbokade snabbt så man måste boka allt på en gång.
Jag vet ju inte hur många lektioner jag behöver, de tycker man ska ta 12-15 lektioner, låter mycket och dyrt.
Vad tror ni? Har bilkort och kört en hel del moppe innan.

MVH Nisse

Jag behövde över tio lektioner men då fick jag uteslutande köra med dem i början eftersom min privata handledare blivit av med hojjen tidigare på våren..

Drygt tio om du ENDAST kör med dem.. 3-6 om du kör mycket privat.
 
Boka upp så du har ett antal lektioner. Man kan alltid boka av ju!

Jag vägrade ta sånt där paket med sioså många lektioner för en viss summa.
Bättre att ta lektion för lektion, tyckte jag iallafall. Annars binder man upp sig
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top