Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeb_Macahan skrev:Körskolan utanför har denna lappen hängd på fönstret mot gatan.
Jag har flertalet gånger varit enormt sugen på att gå in och fråga hur lång/smal personen är och om han/hon var ledsen när han/hon blev underkänd... Vad tror ni?
![]()
//jaG
Särskrivningen är väll ändå inte det värsta.. hela uppbyggnaden är ju cp.. Minsta av vad? menar de kortaste eleven eller :kockoLantis skrev:Dessa sär skrivningar är samhällets under gång. Sanna mina ord.
Det är faktiskt söndag.Rikkard skrev:ha ha ha.. ja det är härligt med lite vardagskomik.
HanneZ skrev:Det är faktiskt söndag.
Rikkard skrev:Jepp men körskolan är nog öppen främst på vardagar. Med andra ord kommer folk i kontakt med den på vardagar.
Men ok.
Kul med lite helgkomik.
Zeb_Macahan skrev:Vi kan väl alla komma överrens om att det är roligt med komik... Åkajj?![]()
//jaG
var har talangen lossnat ifrån och vart kör skolornamorlock skrev:Ha ha, talang lösa kör skolor.
Rikkard skrev:Jepp. Får man fråga vilken körskola det är?
Körkorts proffsen är helt talang lösa, kör kortet blir svår taget hos dem i fall de ut bildar lika bra som de sär skriver, ärt hjärnor ska göra annat än skriva dörr skyltar...-Rosen- skrev:var har talangen lossnat ifrån och vart kör skolorna![]()
Zeb_Macahan skrev:
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen