körningen i morgon den 7/5 tillika möte

rainman skrev:
Oavsett vad det är så kan du inte räkna med att alla eller många ska kunna komma med en dags varsel, och är det sen något viktigt för klubben så tycker jag att en majoritet av styrelsen/medlemmarna ska medverka på det mötet för att vi ska kunna ta sådanna beslut, och är folk uppbokade så är dom.
Vissa saker kan man inte trolla bort på en dag.
Jag ser helst att vi tar mötet med dom viktiga besluten en dag när majoriteten av medlemmarna kan medverka!

Att framförhållning behövs är alltså det jag vill främhäva här. :fakta
det kommer att tas beslut idag så är det bara ... och i dom frågorna som besluten kommer att tas har inte så många varit intresserade av ialf.. vilket jag tycker är satan så konstigt... vi kommer aldrig att kunna träffa alla på en gång ialf.. och är det tex hocky på tv så ser jag inte det som så viktigt....

jag behöver svar på vissa saker idag annars så kalla jag inte till ett möte på en dag.... vilket du vet att jag inte har gjort förut...

Ta diskussionen via mail eller vad som helst...
Hockeyn är ingen orsak till att inte dyka upp. Men dom som mycket väl har en "giltig" orsak till att vara borta har lika stort intresse i frågan som nåt annat.
Jag tycker att du ska maila/pm/whatever ut vad det rör sig om till samtliga berörda. På det sättet kan dom som inte kan vara med i kvällens diskussioner säga sin åsikt till dig via mail, och sen tar du med det till mötet ikväll, är inte det är bra sett att jobba på tycker du?
Mötet blir av, beslut blir taget, INGEN blir överkörd.

Min mail om nån vill nåt är:
rainman@bredband.net

blom skrev:
det kommer att tas beslut idag så är det bara ... och i dom frågorna som besluten kommer att tas har inte så många varit intresserade av ialf.. vilket jag tycker är satan så konstigt... vi kommer aldrig att kunna träffa alla på en gång ialf.. och är det tex hocky på tv så ser jag inte det som så viktigt....

jag behöver svar på vissa saker idag annars så kalla jag inte till ett möte på en dag.... vilket du vet att jag inte har gjort förut...

Jag kan inte komma med idag då jag har hojen i delar... Jag kanske får ihop den till 19:30 isf ses vi på hamncafet.

Dessutom tycker jag att EN dags varsel är förlite att varsel om ett styrelsemöte. 3-4 dagar är ett absolut minimum! :fakta

jag skiter i vad ni tycker som jag sa.. nu behöver jag snacka på sär kort varsel och så är det....

och det hela handlar om pengar... ( sporthojsfesten) och som jag oxå sa så kommer alla aldrig att kuna medverka på samma gång ialf.. och video möten nä...

grejen är att det har dykt upp lite utgifter för festen som inte var planerade... och jag måste ha svar och besked i kväll.. för imorgon så måste jag i min tur ge besked... inget allvarligt igentligen....

tack för en fin åktur och ett bra möte.. tack kjelle och linda för titten på bebben och ciggaren... har inte rökt det sen jag tog studenten....

då borde alla ????? vara uppklarade nu

tack för ikväll. som mest var vi 14 st. inte illa med tanke på att halva pbr hade "viktigare" saker för sig.

Det var kul att få sen en del av er!
fast en roligare väg hade inte skadat ;)
Maxvarv på 6:an i 3 mil :D

schrunken skrev:
För lite grus helt enkelt

NoicE skrev:
Det var kul att få sen en del av er!
fast en roligare väg hade inte skadat ;)
Maxvarv på 6:an i 3 mil :D
Sluta gnälla och dreva upp istället :fakta :D

Nästa gång har jag fått på mitt 17-drev och då ska det gå undan... Inte så kul att ligga på övervarvningsskyddet och det kommer en Feletta och blåser förbi med en växel kvar....

Grus kör vi en annan dag...

Fick förhinder.. så det blev inget åka med er igår :gråta
När åker ni nästa gång???

Supermoto skrev:
Sluta gnälla och dreva upp istället :fakta :D

Nästa gång har jag fått på mitt 17-drev och då ska det gå undan... Inte så kul att ligga på övervarvningsskyddet och det kommer en Feletta och blåser förbi med en växel kvar....

Grus kör vi en annan dag...

Jag måste köpa ett nytt drev också har ett nerkuggat fram
för att jag ska kunna få upp skiten på slangen på 1:an...
Övade fresten lite efter körningen igår, kom säkert 10m
på dom längsta ;)

Ska tala med schrunken om man kanske kan få hyra DR'en
och hänga med på en grusrepa :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back