körningen i morgon den 7/5 tillika möte

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
i morgon på körningen om det är bra väder vill säga så kommer vi även att ha ett möte.. blir det ingen körning så ses vi på hamncafet kl 18,30 för fortsatt planering av sporthojs festen och även kommer nya medlemmar att tas upp.. kommer även att diskutera medlemmar... ni som vet med er redan nu att ni inte kan deltaga skriver det här nedan...

väl mött ordf blom

blom skrev:
i morgon på körningen om det är bra väder vill säga så kommer vi även att ha ett möte.. blir det ingen körning så ses vi på hamncafet kl 18,30 för fortsatt planering av sporthojs festen och även kommer nya medlemmar att tas upp.. kommer även att diskutera medlemmar... ni som vet med er redan nu att ni inte kan deltaga skriver det här nedan...

väl mött ordf blom

Är fikan 1830 så kan jag, ska ni köra först och sen fika så kan jag INTE.
Och vet du vad Blom? jo, jag har pengar i fickan till dig! Som jag har haft varenda gång vi träffats :D

kan vi skjuta lite på mötet???
jag slutar 19,00 i Arborga,så kanske 1930

Hoppar nog över åkning och möte i morgon av skäl som ni kanske kan gissa, men om det blir väder så att ni kan ta en tur, så är ni välkomna att stanna hemma hos mig på vägen in till stan för att beskåda det nya underverket och bli bjudna på cigarr! Linnea och Linda kommer hem från BB i morgon. :kär

jag har ingen förståelse varför du inte kan deltaga i morgon kjelle :D ..

vi kommer åka som vanligt kl 18,30 om det inte är rengn.. rengnar det så träffas vi på hamncafet kl 19,30... frågor.... verkställ!

Men det var väl själva satan oxå
Jobbar alltid eftermiddag när det är möte :mad:
Jag kan således inte komma :(

jag kommer om jag kan låna syrrans bil för at ta mig ut till hojen...

Bara vi är hemma till 20.00 så jag hinner se hockeyn... Sverige - Finland är alltid roligt att se. :)

vi är inte hemma till 20,00 men till anndra halvlek hinner du hem... vi har viktiga saker att ta upp så komigen nu

blom skrev:
vi är inte hemma till 20,00 men till anndra halvlek hinner du hem... vi har viktiga saker att ta upp så komigen nu

Det är lugnt. :tummenupp

Men det verkar ju inte som om särskilt många kan komma på mötet... synd.

När har vi mötet?

Mattias650 skrev:
Det är lugnt. :tummenupp

Men det verkar ju inte som om särskilt många kan komma på mötet... synd.

När har vi mötet?
jo det kommer komma folk.. dom som inte kommer missar dom beslut vi tar för det kommer att göras idag... på vissa punkter.. brådis...

glömde att säga att det inte blir så tok mycket körning idag.. då vi ska åka till kjelle och gratta han sedan vidare till hamncafet... men det blir en trevlig dag för det :tummenupp

blom skrev:
jo det kommer komma folk.. dom som inte kommer missar dom beslut vi tar för det kommer att göras idag... på vissa punkter.. brådis...
Oavsett vad det är så kan du inte räkna med att alla eller många ska kunna komma med en dags varsel, och är det sen något viktigt för klubben så tycker jag att en majoritet av styrelsen/medlemmarna ska medverka på det mötet för att vi ska kunna ta sådanna beslut, och är folk uppbokade så är dom.
Vissa saker kan man inte trolla bort på en dag.
Jag ser helst att vi tar mötet med dom viktiga besluten en dag när majoriteten av medlemmarna kan medverka!

Att framförhållning behövs är alltså det jag vill främhäva här. :fakta

*/ ?>
Back