Körningar

Då kör vi!

Jag har en polare i Hässleholm och vi tänkte rodda en härlig körning runt Hässleholm o trakten tillsammans med Hässleholmsgänget OM vädret blir som prognosen har lovat! Vi har även bjudit in RoH för en härlig stämning och för att lära känna varandra lite bättre för dem som inte känner RoH så bra! Inte omöjligt att några från K-stad också dyker upp!

VAR? Samlas på Coops parkering i Äholm.
NÄR? 11.00, Lördag.

1. Kriss
2. Vallonen
3. Bjork3n
4.
5.

Då kör vi!

Jag har en polare i Hässleholm och vi tänkte rodda en härlig körning runt Hässleholm o trakten tillsammans med Hässleholmsgänget OM vädret blir som prognosen har lovat! Vi har även bjudit in RoH för en härlig stämning och för att lära känna varandra lite bättre för dem som inte känner RoH så bra! Inte omöjligt att några från K-stad också dyker upp!

NÄR? 11.00, Lördag.

1. Kriss
2. Vallonen
3. Bjork3n
4. tc82
5.

Nån tog bort mig.:arsele:va

Då kör vi!

NÄR? 11.00, Lördag.

1. Kriss
2. Vallonen
3. Bjork3n
4. tc82
5.

Då kör vi!

NÄR? 11.00, Lördag.

1. Kriss
2. Vallonen
3. Bjork3n
4. tc82
5. H-Dawg

Några planer om hur långt och länge vi kommer köra?

Planen är att vi träffas 11.00 i Äholm och sedan beger oss mot Hässleholm där vi möter upp resten av folket.

Vad jag vet så kommer rundan vara på ca 18 mil + transportsträcka. Rutten är lagd så att vi kommer att kunna äta på en restaurang / gatukök.

Kommer :tummenupp Torget ska vi samlas eller Coop :P
1. Kriss
2. Vallonen
3. Bjork3n
4. tc82
5. H-Dawg
6: Migesson

Planen är att vi träffas 11.00 i Äholm och sedan beger oss mot Hässleholm där vi möter upp resten av folket.

Vad jag vet så kommer rundan vara på ca 18 mil + transportsträcka. Rutten är lagd så att vi kommer att kunna äta på en restaurang / gatukök.

Okey men det låter bra lär bli en bra bit ut på eftermiddagen! :yoparty
Hoppas inte jag behöver ställa in hojen dog igår men verkar vara batteriet som lagd av ska iväg och köpa ett idag efter jobbet! :huvet

Kommer kanske :D om där dycker up fler
1. Kriss
2. Vallonen
3. Bjork3n
4. tc82
5. H-Dawg
7. (Enox)

1. Kriss
2. Vallonen
3. Bjork3n
4. tc82
5. H-Dawg
7. (Enox)
8. SallaN

ser jävligt bra ut :D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!