Körningar

Jag ska ställa på min cykel idag, men måste jobba till 18. Skulle gärna ta en runda imorgon om någon är på?

Långtur imorgon! Kombinerad TT med dagsturen.

Samling på YC halv 1 för att sedan åka till knutstorp och glo lite där när SMC-instruktörerna har "hopp & lek-dag" för att sedan bege oss ut på de kurviga vägarna. 

Antar att det är här man ska skriva då, för ni hade väl ingen hemsida?

Grym dag idag, riktigt kul! =) Synd att vi tappade några på vägen^^
Kör gärna med er fler gånger om det skulle vara ok :)

/Eric

Tack för idag, är alltid kul att träffa lite nytt folk.
/Göran

Antar att det är här man ska skriva då, för ni hade väl ingen hemsida?

Grym dag idag, riktigt kul! =) Synd att vi tappade några på vägen^^
Kör gärna med er fler gånger om det skulle vara ok :)

/Eric

Helt rätt Eric och Göran, det är här man skriver när det är körning. Även om FB har tagit över känns det som, men jag försöker lägga upp våra körningar även här då alla har inte FB.
Tack själv, var kul o träffa lite nytt folk som ni säger! Och tack för att ni visade oss lite nya vägar! :) Hoppas på fler goa körningar ihop! :yoparty

Helt rätt Eric och Göran, det är här man skriver när det är körning. Även om FB har tagit över känns det som, men jag försöker lägga upp våra körningar även här då alla har inte FB.
Tack själv, var kul o träffa lite nytt folk som ni säger! Och tack för att ni visade oss lite nya vägar! :) Hoppas på fler goa körningar ihop! :yoparty

Instämmer med Eric och Göran! Det var riktigt kul i söndags. Som sagt, kul med nytt härligt folk :) Ser fram emot mera körningar med er :)

hej

om man vill åka med how do I do ?`
är helt färsk med nytaget körkort, är det några problem, då jag kanske inte kan hålla "samma Tempo" som er
eller kör ni några halv lugna/lugna rundor??

hej

om man vill åka med how do I do ?`
är helt färsk med nytaget körkort, är det några problem, då jag kanske inte kan hålla "samma Tempo" som er
eller kör ni några halv lugna/lugna rundor??

De flesta körningar brukar gå enligt principen "vänta i nästa korsning".
Det är inte meningen att det ska kännas obehagligt när man är ute så släpp gärna gruppen ur sikte om det känns lite för fort :tummenupp

Kolla om det är ngn i gruppen som gillar wheelies och avstå i så fall eller håll undan ordentligt.
Det finns inget värre än obekanta wheelie-killar i ryggen som far fram och tillbaka utan att man vet var man har dom :(

Vill du sedan kunna njuta av turerna ordentligt så passa på att öva kurvteknik på ngn Knix eller Storbanekurs med SMC (http://www.svmc.se)

Har du gått på en seriös körskola så känner du redan till dem :)

Ska ut och brassa en sväng ikväll på vägarna mellan hjärnarp och våxtorp, fantastisk körning och nu är det dessutom nyasfalterat i många av kurvorna!
Utgår från vejbystrand vid 19-19.30 något, släng ett mess ifall till 0767658633 ifall det låter intressant!

Skickat via Tapatalk 2

Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...