Körning Tis 9/9-03???

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Någon som ska ut o rasta hojen ikväll? :rock

Vädret är ju inte det sämsta, så man blir ju lite sugen!! :fakta

Samling på klubben vid 18:30 eller?? (så det inte blir för mörkt...)

/Leffe
 
Är ev. med, hade tänkt träna först. Får se om jag hinner till 18:30.
 
RJ skrev:
Är ev. med, hade tänkt träna först. Får se om jag hinner till 18:30.

Vi kan ta det 19:00, då lär väl dom som INTE hinner läsa detta komma åxå :tummenupp
Man får väl sätta på det klara visiret!!
:squid :squid
 
Jösses, nu har det nog varit för bra väder i sommar!?! Har alla redan "kört av sig"? Nu blev vi ju bara två stycken som åkte en touringsväng. Hösten är i alla fall här nu: de klara visiret åkte fram, imma på visiret, kvällsdis/dimma, råkallt i luften (t-shirt under skinnstället gjorde sig påmind), viltfara, kall/fuktigt asfalt fast alldeles, alldeles underbart... :p
 
RJ skrev:
Jösses, nu har det nog varit för bra väder i sommar!?! Har alla redan "kört av sig"? Nu blev vi ju bara två stycken som åkte en touringsväng. Hösten är i alla fall här nu: de klara visiret åkte fram, imma på visiret, kvällsdis/dimma, råkallt i luften (t-shirt under skinnstället gjorde sig påmind), viltfara, kall/fuktigt asfalt fast alldeles, alldeles underbart... :p

...tror man måste försöka komma ut vid 18-18:30 INTE 19:30 :fakta Då blir det inte så förbannat mörkt o kallt!!
Men saom sagt kul iaf, man vill ju försöka ta till vara på dom dagar av värmen som är kvar, till skillnad fr andra.... :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top