Körning Sön 12/3!!!

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Ni som kört era små ensamrundor (t ex WilleW som ignorerade mig vid triangeln) :D

E ni sugna på en liten runt o köra runda så kan vi ses på stortorget vid 13:00..

Skriv om ni ska kommer eller försöka komma så jag vet om jag ska pallra mig dit eller inte...

Ni som kört era små ensamrundor (t ex WilleW som ignorerade mig vid triangeln) :D

E ni sugna på en liten runt o köra runda så kan vi ses på stortorget vid 13:00..

Skriv om ni ska kommer eller försöka komma så jag vet om jag ska pallra mig dit eller inte...

Haha Ja jag såg att det var du såg jag körde bara vidare så fort jag bara kunde.....:D

Skulle gärna hängt med idag men jag ska spela innebandycup idag.

Ha D

Nä.. kör med dom som vill köra,, andra hattare kan bilda eget..

Ska du med på 21/3 gaset eller det bangar folk oxå?

fan har du inget annat o göra maffan?skulle gärna hängt med men har lite för hög alkoholhalt i kroppen, men vi ses ute på gatan en annan dag:gnissla

fan har du inget annat o göra maffan?skulle gärna hängt med men har lite för hög alkoholhalt i kroppen, men vi ses ute på gatan en annan dag:gnissla

Eftersom folk inte skriver upp sig att dom vill köra så får dom stå där tycker jag, jag drar till jobbet och calibrerar in RST22:s system inför kurs imorron..

De e roligare än att sitta o läsa ursäkter.. :tummenupp

Eftersom folk inte skriver upp sig att dom vill köra så får dom stå där tycker jag, jag drar till jobbet och calibrerar in RST22:s system inför kurs imorron..

De e roligare än att sitta o läsa ursäkter.. :tummenupp

Fatta hinten istället... :arsele

körde du ensam idag då?

gissar på att du inte vill hålla motardtempo hela tiden.. annars e det rätt många moptarder som dragit igång redan.

körde du ensam idag då?

gissar på att du inte vill hålla motardtempo hela tiden.. annars e det rätt många moptarder som dragit igång redan.

De e dom ända som vet vad man har hoj till,, alla andra verkar putsa o vänta på 30plus och vindstilla så dom inte skitar ner den... :D

De e dom ända som vet vad man har hoj till,, alla andra verkar putsa o vänta på 30plus och vindstilla så dom inte skitar ner den... :D

hehe.. ja.. vi gjorde en liten bana på kärkraftsverkets parkering idag o fräste runt lite. hur kul som helst.. bra sätt o trolla bort fegisranden från nya däck oxå :tummenupp

App app app...efter totalt 20 mil i helgen så kan jag nog påstå att inte bara retard..*host* motarder vet hur vädret ska nyttjas! ;)

Dessutom hann jag med en dejt...som slog väl ut! :yoparty tjohooo!!

Detta kommer bli en spännande säsong – hoppas du är med på banan i år?
Det har ju från dig framgått hur mycket snabbare du är än T509 och nu detta….. skyll nu inte på ironi bara :tummenupp

EDIT:
Tidig Februari once upon a time:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35147
:D

HAHAHAHA,, vill se den mannen på bana... Jag suger på bana,, det är ingen helmighet,, men på gata är jag OK,,, inte snabbast men snabb nog för D-man....:D

App app app...efter totalt 20 mil i helgen så kan jag nog påstå att inte bara retard..*host* motarder vet hur vädret ska nyttjas! ;)

Dessutom hann jag med en dejt...som slog väl ut! :yoparty tjohooo!!

Du kör ensam, det räknas inte :gnissla

E du med 21/3?

Last edited:
Som det ser ut nu...så ja. Fast jag håller mig i en långsam grupp!

Du menar 21/3 va? :va

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP