Körning Sön 11/4

Strandvägen är väll vårat ställa om inget annat anges särskillt. Måste ju vara nära en bensinmack för vissa... :p

står 9.3 på mätaren nu, ska bli intressant och se om jag kommer fram till macken innan bensinen tar slut (kör redan på reservern..) :rock

Klockan två lär man ju ha hinna till, Lite sen kanske men det är ju som vanligt. Någon som kommer bli förvånad??????

jag kommer tyvärr inte e inte i det tillståndet kanske kommer en runda med bilen ska sova här i hbg så vet i faen när jag vaknar :lol

jag har inte fått min ännu... får man komma med bil & drägla över era hojar :D

kanske presentera sig ordentligt & prata lite skit :D

Blev det ngt åkande idag eller ?

Japp, folkstorm vid strandvägen :hihi

Tror vi blev runt 10 pers eller så?
Någon som räknade?

Blev en fin runda, jag droppade dock av efter 2/3delar för min baklampa/skylt hade inte riktigt samma uppfattnign som mig on hållfastighet och så... :rolleyes:
Suck, tillbaka till ritbordet igen och designa om. :(

Hehe, jäklar med publik vi fick vid "wheeliestället" :hihi
Tyvärr var ju min skärm ihoptejpad och jag ville inte riskera att den trillade loss igen - slut på (el)tejp...
Hoppas Otee har köpt på sig lite olja nästa gång osså :hihi

Och om man får dömma av Rockons smile så sitter väll han på en R1a 04 nästa gång vi ses... :lol

Jag blev djupt imponerad av mattes dynokurvor på den nya hojen! HELT ENORM vridkurva!!! :bow
Var väll runt 126NM på bakhjulet (och såg ut som en fyrkants kurva oxÅ! ) och 123HK(?) på hjulet. Fina siffror det dära.
:tummenupp

R1a, som var med lät fantastiskt!!! Tror aldrig jag hört en rad4a som låtit så fint! :bow :yumyum :tummenupp

Kanonrunda!!!! Tackar "Otee" för det fina vägvalet & er andra för trevligt sällskap (som vanligt)! :tummenupp

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back