Körning SÖNDAG 17 oktober???

Tjejkörningstråden startar kl 12 i morgon från Skogis..så håll undan på Bulten när dom kommer..ler

Vilken tid är det som gäller då 11 eller 12? Eller är det två gäng som ska ut? Är lite sugen på en sista tur innan avställning imorgon. :)

Vilken tid är det som gäller då 11 eller 12? Eller är det två gäng som ska ut? Är lite sugen på en sista tur innan avställning imorgon. :)

11 gäller för denna körning och har gjort från början.. Verkar som om "tjejåkartråden" också ska ut men ville tydligen inte åka med oss. :) Kom o frys lite du med, det blir skoj.. Ses imorn!

Last edited:
11 gäller för denna körning och har gjort från början.. Verkar som om "tjejåkartråden" också ska ut men ville tydligen inte åka med oss. :) Kom o frys lite du med, det blir skoj.. Ses imorn!

Det känns ju jätte dumt att vi inte slår ihop allt isf? För det lär ju inte bli trångt på skogis precis. ;)

Sen är ju 12 lite bättre då det är en extra timme att få lite värme. :)

Det känns ju jätte dumt att vi inte slår ihop allt isf? För det lär ju inte bli trångt på skogis precis. ;)

Sen är ju 12 lite bättre då det är en extra timme att få lite värme. :)

Jo, kanske men nu har ju tiden legat uppe ett tag och det blir lite sent att ändra nu.. Jag vet några som inte kommer logga in mer ikväll och kanske inte hinner se en sådan ändring så jag håller fast vid 11 som vi sagt från början och får helt enkelt hoppas att en timma inte gör så mkt för tempen. :) Om inte annat så möts vi väl upp på rosen alla tappra krigare som vågar sig ut. :)

[YOUTUBE-ID]07DvACNXv78[/YOUTUBE-ID]

Va gör vi? Nu kör vi! 1,2,3 fanta och rose! :yoparty:banana

Uppdatering:
Har lite probs med en skruv lös.
Ja i mitt batteri alltså.
Fixar det sig, finns det en gud.
Gör det inte det, är jag dessvärre strandsatt inne i stan... :(
Hopppas, hoppas, hoppas!!! :)

Uppdatering:
Har lite probs med en skruv lös.
Ja i mitt batteri alltså.
Fixar det sig, finns det en gud.
Gör det inte det, är jag dessvärre strandsatt inne i stan... :(
Hopppas, hoppas, hoppas!!! :)

Jag har alltid haft en skruv lös... Eller flera till och med men det har aldrig vart några problem för mig med körningen.. :va

För min del känns 12 bättre.. men vi möts upp på rosen och fikar!
Jag tar med kameran sanna om du ville att jag skulle knäppa av några bilder?

För min del känns 12 bättre.. men vi möts upp på rosen och fikar!
Jag tar med kameran sanna om du ville att jag skulle knäppa av några bilder?

Gärna det Anna, tack! Jag håller en plats åt dig... Förväntar mig att det blir fullt på rosen ;) haha... Prognosen ser fortfarande lovande ut +8 och sool.. Snart drar vi! :)

Ha det så kul era fryslortar. Jag ska meka hoj hela dagen i ett varmt garage.

Ja, som jag skrev tidigare så har den dära lilla muttern :gnissla som fattas i batteriet gjort det lite svårt för mej att kunna hänga på till kl 11.
Ska ev åka och köpa en annan mutter lr fil och fila ner den, men Clas Ohlsson öppnar först kl 11 i Gallerian... så jag uteblir tyvärr på gruppkörningen.... :( :( :död
Jag vet inte hur lång tid det kommer ta, men så fort jag fixat det kommer ja ta en tur med hojen!
Vi kanske ändå träffar på varandra ute på vägarna, vi får se helt enklet! :)

Ha en najs tur nu!! :avundsjuk

Tack för en trevlig söndags tur!!!
Lite småhalt på vissa ställen men det gick!

På återseende nästa år!!

Vi får se om jag dyker upp imorn det är så jäkla kallt på mornarna ju sen har lite saker som måste göra imorn men vi får se imorn när jag klivit ur sängen...

Sanna, jag messear dig imorn i fall jag kommer. :)

Kunde gått riktigt illa idag på Nynäsvägen när plastlådan dök upp... Tur du hann parera den....

Kunde gått riktigt illa idag på Nynäsvägen när plastlådan dök upp... Tur du hann parera den....

Hehe ja den va lite små läskig faktiskt men det gick bra. :) Fast vart nog mest orolig för Emma tur hon va snabb på att verja där annars kunde det nog gått illa!

I övrigt vill jag tacka alla för en trevlig åktur synd baraatt det var så kallt och halt...

Vill även passa på att tacka stockholms polisen för trevligt sällskap på hemvägen, kul att ni också gillar bakhuljs åka!
Fast tänk på att inte vara så hetsiga nästa gång så slipper ni spilla kaffet i knät! :tummenupp

Tack allihopa för en toppen dag! Härlig avslutning på säsongen mkt skratt och 20st tappra krigare... Ses snart igen!

Tack alla för en grym tur. Något att leva på i vinter. Efter en lite hal Bulten på morgontimmen så blev det bra flyt i körningen mot Nynäshamn och sista vändan över Bulten var riktigt bra. Kände att det var ett bra avslut på säsongen :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla