Körning Rättvik

Det är inte klart vilken dag än men tiderna brukar vara 8-12 och sen ev. fortsätta lite till beroende på hur mycket kunder gokartuhyrningen har. Priset är 200 eller 250.

Jag minns inte om det är något sagt om krav på hojarna men det är ju bara bra att ha lite fotpinnepuckar och sånt, det vore trist om någon ser till att vi inte får komma tillbaka för att det blivit märken. Sen bör man väl ha tömt hojen på glykol och ha uppsamlingskärl men det är ju inget jobb direkt.

Riktigt jävla rolig bana är det iaf, man får upp bra tempo för asfalt. :)

Aha.
Har du koll på hur man kan få reda på vilken dag det blir?
Tyvärr ser ju inte vädret ut att bli så bra direkt.. :gnissla
skitsommar
Men man kanske har tur så det är uppehåll just under förmiddagen. :tungan

Puckar har jag redan sitter på, och ett uppsamlingskärl är som sagt enkelt att fixa till.
Jag är grymt åksugen, så det lutar åt en resa till Rättvik. :tummenupp

Kollar man väder på ena stället så finns det risk för regn ena dagen och kollar man någon annanstans finns det risk för regn den andra dagen, känns pålitligt. :)

Men det brukar faktiskt inte regna där, de som bor däruppe påstår iaf att det området banan ligger i brukar vara skonat och det har hotats med regn varje gång jag varit där och det har aldrig regnat hittills, det har kommit regnstänk nån gång när vi redan varit färdiga. :)

Du kan ringa Fredrik och kolla vilken dag det blir annars skriver jag här när jag vet.

Det är kul att man fortfarande får köra hoj på den banan. Riktigt skoj med kuperade kurvor och en lång yttersväng att ta fart i. Jag var där för fyra år sedan med några av Gävlegossarna (bl.a.). Kanske blir ett återbesök någon gång... :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon