miini
Ny medlem
Nån som vet om det är körning nästa söndag på racehouse???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
miini skrev:Nån som vet om det är körning nästa söndag på racehouse???
KanonbraBosco skrev:Racehouse är bokat följande söndagar (än så länge):
16/1, 23/1 samt 30/1 samtliga klockan 15:00-18:00!
Välkomna (150 riksdaler).
Vi kan köra åt andra hålletreklam nisse skrev:![]()
okej nu vill jag bara säga att de kanske vore dax att ändra lite på bana inne på race house den börjar bli riktigt jävla tråkig nu. så många som kör borde inte ha några somhelst problem me att komma på en ny rolig bana. lite omväxling skadar inte![]()

reklam nisse skrev:okej nu vill jag bara säga att de kanske vore dax att ändra lite på bana inne på race house den börjar bli riktigt jävla tråkig nu. så många som kör borde inte ha några somhelst problem me att komma på en ny rolig bana. lite omväxling skadar inte
Bosco skrev:Inga problem för egen del, men...
Danskarna har små skitbanor i jämförelse med oss och de vill ha lite fart och rakor.
Så vi kan ju börja bråka med dem.
vadå bråka me danskarna? Vem e de som kommer till vems land, de får helt enkelt ta seden ditt de kommer
![]()
hade vi kommit till dem så hade vi fått åka på de som dom erbjuder inte sant?
reklam nisse skrev:peta vadå bråka me danskarna? Vem e de som kommer till vems land, de får helt enkelt ta seden ditt de kommer
hade vi kommit till dem så hade vi fått åka på de som dom erbjuder inte sant?
Bosco skrev:Hur många blir vi då (läs pengar)??
Annars helt okej med mig....
Det går bra, välkommen till en toppensöndag.Therudeboy skrev:Har jag tid och är välkommen så är vi 2 härifrån som kommer.
På sistonde har den inte ens hållt i en timme, mycket mecka och lite köraDuval skrev:GSXR1100R kan jag låna din minimoto för 150:-h?![]()
Min är såld.

så jag vet inte om jag bör köra in den lite före..Du kan nog hyra/låna för en rimlig summa, snacka med uthyraren.Rosa Rebell skrev:jag fick min 14E igårså jag vet inte om jag bör köra in den lite före..
Jag frågar här också. Kan man låna hjälm/kläder där?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |