ceasar
Vivi Ducati
kan man köra på gokartbanan i södertälje (vid tuvängens motocrossbana) på sommrarna? finns det nån stående tid eller liknande?? om inte så kan vi väl gå ihop ett gäng och hyra banan på typ söndagar mellan 15-18 eller nåt.
en annan fråga, har någon hört om en gokartbana som planeras att byggas på värmdö?? en kompis hade läst om det i nacka/värmdöposten... den skulle tydligen öppna i maj och marcoolio skulle vara med och sponsra. jag har sökt lite på nätet men utan lycka.. någon som kanske lyckats bättre??
om dom nu ska bygga en bana vore det ju perfekt att gå in (såhär i början)och kanske kunna vara med och bestämma lite om banan och dess framtid...
en annan fråga, har någon hört om en gokartbana som planeras att byggas på värmdö?? en kompis hade läst om det i nacka/värmdöposten... den skulle tydligen öppna i maj och marcoolio skulle vara med och sponsra. jag har sökt lite på nätet men utan lycka.. någon som kanske lyckats bättre??
om dom nu ska bygga en bana vore det ju perfekt att gå in (såhär i början)och kanske kunna vara med och bestämma lite om banan och dess framtid...
Kan inte förstå att inte alla hör hur vackert ett FP-system på en fraaaapande Husa låter?!? 