körning på Åland - våren 2009

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
tog inte så många då vi sku ut till stugan efter :huvet:gråta men har ganska många på de som var där 18-19/4

2 smakprov från maj måste ni dock få :)

2641d1c.jpg

[/IMG]

ahh najs rumpa man har:brinnerup
de e precis efter att jag inte klarade å köra ifatt Issi när jag prova 570:in :gnissla
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Fan vad jag ångrar att jag åkte med till Åland! Det är ju helt fullkomligt värdelöst att köra motard på vanlig väg nu!!

Ålandskörningen är den i särklass roligaste körning (på assfalt) som jag varit med om. Längtar till nästa gång.

Kom ner till Botkyrka MK på lördag, där finns vår chans att få till en permanent bana i stockholm och det kommer vara "öppethus" där hela lördagen. Kom med hoj och kör på banan som den ser ut idag eller kom på annatvis o sätt er in i hur ni kan dra i strå till stacken :)

Mer info finns att läsa under forumdelen träning/tävling :tummenupp
 

carlo

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Järfälla
Hoj
CanAm 800 XXC -11 & KTM 200 EXC -07
Kom ner till Botkyrka MK på lördag, där finns vår chans att få till en permanent bana i stockholm och det kommer vara "öppethus" där hela lördagen. Kom med hoj och kör på banan som den ser ut idag eller kom på annatvis o sätt er in i hur ni kan dra i strå till stacken :)

Mer info finns att läsa under forumdelen träning/tävling :tummenupp

Jag kommer! (med hojen)
 

carlo

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Järfälla
Hoj
CanAm 800 XXC -11 & KTM 200 EXC -07
Vart tog du vägen?? Vi såg dig köra några varv å skulle gå fram å snacka lite, då va du ba borta.. heheh.. Mycke grus iaf.:yoparty

Jag åkte upp till fiket å käkade en burgare... men fan att jag missade dig då! Jag var kvar i området till 15.... Men som sagt mycket grus var det!
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Nu är det ju snart höst..
Är det dax för en resa till ön igen? :)
Är det någon mer än jag som är sugen?

/Freddan
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag har förfrågan ute på tre septemberhelger som alternativ, men har ännu inte fått besked. De ska bygga om banan i skiftet sep/okt nångång, så senare går ej. Får hoppas på att det går att rådda ihop...
 

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Sala
Hoj
Husqvarna 701
Lägg det gärna så tidigt det går på våren och så att det inte krockar med SM!:tuttar
Vet att det inte i huvudsak är ett läger för sm åkare men vi vill ju va med!!:Bugar

Tommy..
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Jag har förfrågan ute på tre septemberhelger som alternativ, men har ännu inte fått besked. De ska bygga om banan i skiftet sep/okt nångång, så senare går ej. Får hoppas på att det går att rådda ihop...

12 sept är det sm i örebro så funkar nån annan helg i september så hade det vart kanon! Åland är asroligt:tummenupp, vi är ett helt gäng från göteborg som vill dit i höst, men vi ska även till örebro.
 

carlo

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Järfälla
Hoj
CanAm 800 XXC -11 & KTM 200 EXC -07
Jag vill absolut köra igen i höst på Åland...Ska till Mantorp (i brist på annat) och köra helgen 12-13 september så om det är möjligt att lägga Åland före eller efter blir jag glad...
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
12 sept är det sm i örebro så funkar nån annan helg i september så hade det vart kanon! Åland är asroligt:tummenupp, vi är ett helt gäng från göteborg som vill dit i höst, men vi ska även till örebro.

12:e är en helg jag redan uteslutit, just med tanke på det :tummenupp
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top