Körning Onsdag 17/3

16:55 hmmm då blir det till o köra hoj till jobbet i morrgon då

huga, de hinner man ju ente tyvärr.. sväng förbi Blentarp så ska jag handla hem litta varm saft... kaffe kan jag nog sno ihop också om ni vågar prova!

Robz vet väl var vi bor?!

Jag ska försöka hinna till den tiden, annars kanske jag kan möta upp er någonstans?

AleX skrev:
ohh ohh ill be där

16.30 statoil S-torp kommer, försök komma så tidigt som möjligt då det blir mörkt ca 18.45, mina lins lampor är lite snett inställda :tungan

Last edited:
Zilversurfer skrev:
16.30 statoil S-torp kommer, försök komma så tidigt som möjligt då det blir mörkt ca 18.45, mina lins lampor är lite snett inställda :tungan
Dom flesta verka iaf kunna vara där senast 16.55... hmmm man kanske skulle filma lite ifrån tanken :D

GSXR1100R skrev:
Dom flesta verka iaf kunna vara där senast 16.55... hmmm man kanske skulle filma lite ifrån tanken :D

Glöm nu inte blocket och pennan.. ifall det skulle vara någon som inte kör lagligt... :rofl

Är det ingen som är sugen lite tidigare i eftermiddag, sådär run 13:30?
Då sticker jag ut i alla fall.
Ev. ansluter jag dessutom vid S-torp o jag orkar...

Klart man kan ta e.m. ledig! :tungan :yoparty

gamle skrev:
Jag hakar på om det är ok med fler gamlingar !!!!
Givetvis ska du komma, jag har en röd/vit rullator med Suzuki dekaler på.

Kameran är riggad på tanken och redo att dokumentera alla trafikbrott som ni andra ligister gör.

Körde hoj till jobbet i morse, solen skiner och fåglarna pippar i buskarna :banana

GSXR1100R skrev:
Givetvis ska du komma, jag har en röd/vit rullator med Suzuki dekaler på.

Kameran är riggad på tanken och redo att dokumentera alla trafikbrott som ni andra ligister gör.

Körde hoj till jobbet i morse, solen skiner och fåglarna pippar i buskarna :banana

Jag får svårt att hinna till 16:55 :brinnerup 17:15 hade jag nog hunnit till, men som sagt...kan jag möta upp er någonstans så gör jag det :tummenupp

TheDude skrev:
Jag får svårt att hinna till 16:55 :brinnerup 17:15 hade jag nog hunnit till, men som sagt...kan jag möta upp er någonstans så gör jag det :tummenupp
Vi vet inte var vi ska, men kör runt lite så hör du väl oss.

GSXR1100R skrev:
Vi vet inte var vi ska, men kör runt lite så hör du väl oss.

Ok, jag vet ju var vi brukar köra, så förhoppningsvis hittar jag er! Jag ska iaf titta förbi flygrakan, så jag kanske stöter på er där!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT