Körning norrsidan 15/6

Tack för idag, det blev en skön tur trots att jag var "lite" sen.:tummenupp

Blev lite missförstånd på hemvägen, jag ämnade ta gamla Norrtäljevägen ända fram till Brottby, den är ju inte jätterolig direkt men betydligt bättre än motorväg.
Jag tuta på Jonny och han såg att jag körde rakt fram så jag hoppas det gick fram:)

Så än en gång, tack för en skön tur:yoparty

Hörde ingen tuta, men såg att du vinkade i backspegeln, så vi visste att du åkte iväg. Kul att se dig igen!

Blev färdig i tvättstugan kl 00:30, så det gick vägen till slut :D

Fina vägar och trevligt att träffa lite nya riders också! C U next week!

JB

En mötande bil som genade i en kurva... men den drabbade får berätta mer själv om han vill.
Dock gick det bra denna gång. Lite skrapmärken på hojen. Gen-bilistens regnummer togs av en hjälpsam bilist som låg bakom den genande bilen, han har även erbjudit sej som vittne.

Han genade inte utan jag låg först i en skarp vänster ochmöter honom när han han ligger i ytterböjen vilket gav mig 0.5 m att köra på och när man ligger i en tajt kurva så är det inte mycket men jag klarade mig precis och bakom mig låg en annan kille som inte lyckades lika turligt som mig utan han kanade ner i diket. när vi sen lyfte upp hojen ur diket som kom bilen som låg bakom den idioten och gav oss alla uppgifter och berättade även att idioten hade vinglat över hela vägen 5 minuter innan han mötte oss och va mer än gärna villig att vittna för det va en solklar prejning.
Det är inte allt för ofta som folk vänder och kommer tillbaka för att hjälpa till att vittna. ett jävligt stort tack till den killen.

Hej allihopa. Har nu lyckats hitta till tråden!! Tack för en bra dag. Ja det blev ju en liten crash men som sagts innan så klarade jag mig bra. Märkte i morse att jag hade fått en sträckning i höger magmuskel men det kan man ju ta:-)
Skönt att det bara var att fortsätta. Och tack igen för att ni tog er tid att vänta, fixa vittnes uppgiffter osv.
Bara att vänta och se vad som händer nu. Anmälan till polis och försäkringsbolaget gjort i alla fall.
Hoppas vi kan ta en repa igen snart.....

Hej allihopa. Har nu lyckats hitta till tråden!! Tack för en bra dag. Ja det blev ju en liten crash men som sagts innan så klarade jag mig bra. Märkte i morse att jag hade fått en sträckning i höger magmuskel men det kan man ju ta:-)
Skönt att det bara var att fortsätta. Och tack igen för att ni tog er tid att vänta, fixa vittnes uppgiffter osv.
Bara att vänta och se vad som händer nu. Anmälan till polis och försäkringsbolaget gjort i alla fall.
Hoppas vi kan ta en repa igen snart.....

va va det vi sa!! vi sa ju det..fan du måste lyssna på oss.. he he he
vi sa ju att det skulle kännas när allt lugnat ner sig.
Haka på oss på Torsdag då.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...