Körning midsommarafton?

Sigourney

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
Såld!
Är det någon mer än jag som är sugen på att köra en sväng på midsommarafton? För att inte ev. bättre hälfter skall protestera för mycket samt att man skall hinna med det man ska inför kvällen ( :fyllisar ) så hade jag tänkt mig hyfsat tidigt.

Förslaget är: Stortorget kl 09.00, avfärd kl. 09.15, tillbaka runt 12-tiden

Sigourney skrev:
Är det någon mer än jag som är sugen på att köra en sväng på midsommarafton? För att inte ev. bättre hälfter skall protestera för mycket samt att man skall hinna med det man ska inför kvällen ( :fyllisar ) så hade jag tänkt mig hyfsat tidigt.

Hallå då e man inte i tillstånd att köra :hihi :banana :fyllisar

Sigourney skrev:

jag kanske hänger på om inte jag ska jobba imorron.lämnar besked senare i kväll.

gsxrtobbe skrev:
jag kanske hänger på om inte jag ska jobba imorron.lämnar besked senare i kväll.

Toppen. Vore skoj med lite sällskap. Ser ju ut att bli kanonväder. :fyllisar hinner man bli ändå. Det är bara att dricka lite fortare när man väl börjar.

Sigourney skrev:
Toppen. Vore skoj med lite sällskap. Ser ju ut att bli kanonväder. :fyllisar hinner man bli ändå. Det är bara att dricka lite fortare när man väl börjar.
jag fick precis reda på att jag ska hoppa in o jobba imorron så jag kan tyvärr ej komma. :brynad

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien