Körning måndag 9/8

Har varit i Gislaved o ätit glass och Schnizel....

Med gott sällskap, jag & glenning körde upp o mötte mclinda+thunderace.
:tummenupp

Tack för sällskapet ner...sorry att vi inte hängde på fullt ut ner...men vi (i allafall jag) började bli smått trötta...vi hade liksom 40 mil hardcore touring i kroppen redan... BRA JOBBAT McLinda...gick ruskigt fort... Undrar fortfarande var snutbilen kom ifrån,tack för att den inte kom 3 mil tidigare...hehe... :tummenupp Tror bestämt lilla klotarlinda satte nytt personligt hastighetsrekord...samt har efter lite "pushande" fått upp blysläden på bakhjulet.. :D

Last edited:
thundrace skrev:
Tack för sällskapet ner...sorry att vi inte hängde på fullt ut ner...men vi (i allafall jag) började bli smått trötta...vi hade liksom 40 mil hardcore touring i kroppen redan... BRA JOBBAT McLinda...gick ruskigt fort... Undrar fortfarande var snutbilen kom ifrån,tack för att den inte kom 3 mil tidigare...hehe... :tummenupp Tror bestämt lilla klotarlinda satte nytt personligt hastighetsrekord...samt har efter lite "pushande" fått upp blysläden på bakhjulet.. :D
Ni vet att det e olagligt att framföra mc'n endast på ett hjul. :tomten

Zmurfen skrev:
Ni vet att det e olagligt att framföra mc'n endast på ett hjul. :tomten

Kan meddela att i dem hastigheterna hade inte slangkörning diskuterats först...fan va folk blir impade när man dammar förbi i 220+ utanför...jävlar vad dem vinkar och hälsar.. :D

thundrace skrev:
som sagt tack för sällskapet en kul liten runda!!!
jodå fort gick det :hoppa du hade nog ganska många beundrare ett tag,, himmla massa :hej till o med från snuten!! fast han använde dock bara ett finger :)
Fast det fingrer va nog till mig :)

mclinda skrev:
som sagt tack för sällskapet en kul liten runda!!!
jodå fort gick det :hoppa du hade nog ganska många beundrare ett tag,, himmla massa :hej till o med från snuten!! fast han använde dock bara ett finger :)
Fast det fingrer va nog till mig :)

Wohoo... :banana :banana :banana
Du är bäst bruden... :rofl

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...