Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Skutte skrev:Ska se om jag hinner in till er...

Ni vet att det e olagligt att framföra mc'n endast på ett hjul.thundrace skrev:Tack för sällskapet ner...sorry att vi inte hängde på fullt ut ner...men vi (i allafall jag) började bli smått trötta...vi hade liksom 40 mil hardcore touring i kroppen redan... BRA JOBBAT McLinda...gick ruskigt fort... Undrar fortfarande var snutbilen kom ifrån,tack för att den inte kom 3 mil tidigare...hehe...Tror bestämt lilla klotarlinda satte nytt personligt hastighetsrekord...samt har efter lite "pushande" fått upp blysläden på bakhjulet..
![]()

Zmurfen skrev:Ni vet att det e olagligt att framföra mc'n endast på ett hjul.![]()

Zmurfen skrev:Ni vet att det e olagligt att framföra mc'n endast på ett hjul.![]()
som sagt tack för sällskapet en kul liten runda!!!thundrace skrev:Tack för sällskapet ner...sorry att vi inte hängde på fullt ut ner...men vi (i allafall jag) började bli smått trötta...vi hade liksom 40 mil hardcore touring i kroppen redan... BRA JOBBAT McLinda...gick ruskigt fort... Undrar fortfarande var snutbilen kom ifrån,tack för att den inte kom 3 mil tidigare...hehe...Tror bestämt lilla klotarlinda satte nytt personligt hastighetsrekord...samt har efter lite "pushande" fått upp blysläden på bakhjulet..
![]()
du hade nog ganska många beundrare ett tag,, himmla massa
till o med från snuten!! fast han använde dock bara ett finger mclinda skrev:som sagt tack för sällskapet en kul liten runda!!!
jodå fort gick detdu hade nog ganska många beundrare ett tag,, himmla massa
till o med från snuten!! fast han använde dock bara ett finger
Fast det fingrer va nog till mig![]()

|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA