Körning lördag...

Blir väl Nordmaling nu på lördag igen.... Måste ju försöka köra en hel dag utan krash :)
För mig blir det tidigast något på söndag, skall till stugan. Förkyld har jag hunnit bli också, inte undra på att jag knappt orkade köra i lördags då jag tydligen har nått skit i kroppen som skall ut. :sjuk

Jag ska va funktionär i Ängersjörallyt på lördag.
I kväll var jag och pysslade om hojen lite och mjukade upp fjädringen fram och la en snygg matta under älsklingen.

Nuförtiden finns det visst något som kallas både Boxer och parabol, men det kanske inte har kommit ut dit ännu? :tungan
Nämn inte ordet parabol för då blir jag lika lugn och harmonisk som när inte moppen vill starta... :gnissla

Last edited:
Nämn inte ordet parabol för då blir jag lika lugn och harmonisk som när inte moppen vill starta... :gnissla

Man behöver då ingen parabol för att höra när den inte startar, pratade med Fuglesang idag och han hade hört konstiga ljud när han rymdpromenerade, lät som j-la s-t och liknande.

Jag får se om det blir körning för mig i helgen... Min axel är inte som den ska, har inte vart roligt alls att bära IKEA möbler... :(

Jag och Robban plockade ut crossarna på havet och brassade runt på isen. Det var så blött att man fotsurfade på slasksprutet vid fotpinnarna. :D

*/ ?>
Back