Körning lördag 6/11

• Thread starter Thread starter ThomasN
  • Start date Start date
Klarade inte av att vänta så jag har kört några timmar idag också, kanonväder att köra hojj i :tummenupp Bara man vill tillräckligt mycket så...

Någon som skall vara med och köra imorgon då? Alla verkar ju ställa av i Augusti :hihi

thomas80 skrev:
Klarade inte av att vänta så jag har kört några timmar idag också, kanonväder att köra hojj i :tummenupp Bara man vill tillräckligt mycket så...

Någon som skall vara med och köra imorgon då? Alla verkar ju ställa av i Augusti :hihi

jag ställde faktiskt av igår... 5/11 -04
men det beror iofs på 2 saker.

dels att jag är körkåt eftersom jag klotade tidigare i somras och ville köra lite mer nu när både jag och hojen är OK.

sedan blev min biljävel stulen, så jag har inte haft så mycket val... förrutom BUSSEN. o den tar jag bara om jag har druckit alkohol. (som nu ikväll)

idag skall jag iväg & hämta min nyköpta bil.

det blev en Audi 80 denna gången... bättre än Ford, men sämre komfort och slö som en husvagn med trampor

Jag fick till ca 25 mil idag... minst 85% i torrt fint väglag iaf :) En liten tur på eftermiddagen med Weloz också... tyvärr mycket mjukis-körning då det var svårt att hitta torrt väglag.

Någon som vet vad jag skall göra med mina S-MX Plus så de blir bättre att smyga i? Som det är nu knarrar det grymt mycket... lite störigt.

thomas80 skrev:
Jag fick till ca 25 mil idag... ...Någon som vet vad jag skall göra med mina S-MX Plus så de blir bättre att smyga i? Som det är nu knarrar det grymt mycket... lite störigt.

Japp - jag o Jimmy satte åsse några mil - otroligt vad dynga blir halt med 7-gradigt regn på ytan :yoparty
Jag tror inte du slår mina Oxtar i knarr :hihi
Doppa dem i Mobil1 eller stå ut - jag går sällan mer än 8 meter med mina...

thomas80 skrev:
Jag fick till ca 25 mil idag... minst 85% i torrt fint väglag iaf :) En liten tur på eftermiddagen med Weloz också... tyvärr mycket mjukis-körning då det var svårt att hitta torrt väglag.

Någon som vet vad jag skall göra med mina S-MX Plus så de blir bättre att smyga i? Som det är nu knarrar det grymt mycket... lite störigt.

Tack för en trevlig tur :tummenupp , även om väglaget inte var det bästa.

Hoppas vi hinner med någon till innan snön är här.

thomas80 skrev:
Som det är nu knarrar det grymt mycket... lite störigt.
silicon spreja dem... men gör det utomhus... håller ett par veckor... sen får du göra om på nytt..
Jag & Mange_H knarrar fint när vi kommer traskandes =)
elelr hur Mange ? :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back