Körning Lördag 17/3

Vill bara flika in att jag hatar er! :tummenupp

Mvh Hojlös
Du kan få köpa min billigt! Garanterat stöld-säker då ingen vill sno en gammal GSX. Du kan även få med krashbågarna till den om du skulle få för dig att hoppa av i farten igen. :D:crash

Jag har dessutom ett GPRacer 209 bak (med en arbetstemp på 80+ grader eller nåt) och det är halt som fan när det är kallt. (Gissa varför jag jagar bakdäck!)

Har samma problem som du, släpp ut lite tryck så får du upp värmen lättare (= tips från coachen:))

Jag e på! Lördag 10.00 skogis.
Va ute på en mini bombrepa i onsdags varvid jag fick nöjet att utforska gruset på gräset brevid enskedevägs rakan från globen, så en lugn repa är att föredra.

En aning kallt vart det nu på kvällen iaf men vattafack... vad gör man itne för å få åka ut å köra lite :)

Verkar inte bli nån värmebölja imorgon direkt men vi kör väl en sväng eller iallafall tills precis innan vi fryser ihjäl.

Blev en tur efter jobbet, inte så mycket grus på vägarna. Bara lite damm och skit på vissa ställen, lätt att få backdäcket att slira lite. Jag kanske dyker upp också om jag inte tar en extra lång sovmorgon:-)

faan...får komma på nästa körning istället. Kl 10:00 på en lördag, njaaaee :glömdet :soversomenstockviddentiden

haha, nej mena eftersom du inte kunde köra för att du vänta på hojen. Trodde du sålt duccen och kommit på bättre tankar ;)

Hahaha den där var taskig! :lol Naj men den är på verkstad för 1200 mila och lite annat som ska bytas. kylaren tex gick det hål i. Men kylaren är ju från KTM så klart den av allt man har går sönder! :hihi Är förhoppningsvis klar i början av april.

Fem grader är nog lite för kyligt för min smak, jag hakar på nästa gång istället!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT