Körning Kristi himmelfärdshelgen?

Jag har en kompis som jag får låna lägenhet av i Lund som bara ligger ett stenkast bort. Dock är inget bokat än så har ni några :tuttar så kanske vi kan bli övertalade till annat :D

Det är dyrt att ta en taxi och skitjobbigt att gå till Lund från HBG när man sänkt några:öl

Ska ni sova i lund borde ni hänga med på en tur som RR brukar ta, häckeberga, staffanstorp, genarp, sjöbo mm...

Blir kanske en runda med malmöfolk den helgen oxå.

Nu e vi uppe i 3 som kommer ner...
förmodligen åker vi neråt på Torsdag...Blir de 30 mila körning på fredag då?

Å lägenhet fixad på Mäster Ernsts gata,men någon som har ett säkert ställe i krokarna som man kan ställa moppen på natten?

En heldag är inga problem på riktigt bra vägar:) Man snor bara en annan tur som kördes för några veckor sedan (om det är ok Maverick?)
Som approved backmarker och med vice ordförande i organisationskomiteen så har jag svårt att säga nej :D

Vi får bara kolla så att de goa gubbarna som heter Glenn verkligen har legitma skäl att vara här... jag jobbar med Götelabôrgsfolk och dom är fan inte att lita på... :tungan

Fasiken ett stenkast från mig. -=pettsson=- på forumet har kanske ett på G borta vid stattena. Kan höra med honom imorgon.
Han var iallafall uppe i Ängelaholm och virrade idag. :fakta

Last edited:
Som approved backmarker och med vice ordförande i organisationskomiteen så har jag svårt att säga nej :D

Vi får bara kolla så att de goa gubbarna som heter Glenn verkligen har legitma skäl att vara här... jag jobbar med Götelabôrgsfolk och dom är fan inte att lita på... :tungan

Han var iallafall uppe i Ängelaholm och virrade idag. :fakta

Verkar som vi blir minst 4 ev nån till som kommer ner :yoparty Väderspåarna kan som vanligt inte bestämma sig för vad det ska bli för väder så det är bara att hoppas :va

Lutar som Naken skrivit åt att vi ägnar åt att rejsa ner på torsdan köra från Helsingborg på fredan o hem lördan.

Nån som är sugna på möta oss på torsdag? Hur många är sugna på en tur på fredan från er?

Verkar som vi blir minst 4 ev nån till som kommer ner :yoparty Väderspåarna kan som vanligt inte bestämma sig för vad det ska bli för väder så det är bara att hoppas :va

Lutar som Naken skrivit åt att vi ägnar åt att rejsa ner på torsdan köra från Helsingborg på fredan o hem lördan.

Nån som är sugna på möta oss på torsdag? Hur många är sugna på en tur på fredan från er?

ska kolla om det finns möjlighet till ledighet på fredagen, återkommer

Vilka är det som ska med ut å köra? Dags för starta en ny tråd för samla roh folket? Inte så att jag kan alla vägar, men upp till åsen och småvägarna från margeretetorp till Båstad osv är inte helt fel!

Jag är iaf på för köra.

Som jag tidigare meddelat kommer min försörjning i första ledet men jag har en roadmap på en riktigt trevlig runda (SVT-09) som ni kan ha som utgångspunkt för körningen. Hänger gärna med på kvällen om ni skall sänka några öl.

Vi har skrivit ut kartor från radical riders så vi satsar på åka härifrån lund imorn när det torkat upp! Blir åka österut o åka några vägar längs ostkusten! Om någon är sugen på hänga på oss o agera guide får ni gärna höra av er på 0703018992

Vi ses på vägarna!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...