Imorgon eller söndag? Jag åkte på en rejäl förkylning i veckan som inte riktigt repat sig men jag är eventuellt på.
Klart du ska med John!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon eller söndag? Jag åkte på en rejäl förkylning i veckan som inte riktigt repat sig men jag är eventuellt på.
Ingen fler som ska köra imorgon?
Blir väl lite trist att titta på om det bara är jag som ska köra?Jag ställer fortfarande upp som publik för att lindra min abstinens. Är där någon som har vägarna förbi berghem/universitetet så ring 0709-207174 så bistår jag med glada tillrop...
Blir väl lite trist att titta på om det bara är jag som ska köra?
Tja söndagsunderhållning i annat fall lär bestå av plugg och/eller bakisfilm så jag är på oavsett....
En sagolik dag, banan var så bra att det nästa kan betraktas som kriminellt att ha så roligt.Tror inte Boris JR tyckte det var alltför tråkigt heller.
Självklart är det öppet!Nästa söndag kanske, om gud vill och inte däcken fastnar i Ånge. Är det öppet då eller är alla på Julfirande?
Du skulle ha varit med i Nordmaling idag, vilken fest! En annan sak som är bra med Nordmaling om man jämför med Skåne är språket, mkt lättare att förstå...Har kört Enduro hela dagen i den skånska myllan, lerigt och +6C samt total avsaknad av grepp är härligt...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |