Körning imorgon Lördag?(6 maj!)

• Thread starter Thread starter dny
  • Start date Start date

dny

Guest
Körning imorgon får det ju bli!skriv upp er här..får gemensamt bestämma oss för tid :D

1.Dny
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Jag, Tobbe och roger skall ut!! Vi skall träffas kl:10.00 och käka frukost. Så vi ger oss iväg vid 10.30 Kan träffas på stortorget ca:kl10.40 Skall bara hämta upp Mattias aka sliran i Staffanstorp.

1.Dny
2.Zilversurfer
3.Tobbe
4.Roger
5.Sliran
6.
7.

Zilversurfer skrev:
2138707 Jag, Tobbe och roger skall ut!! Vi skall träffas kl:10.00 och käka frukost. Så vi ger oss iväg vid 10.30 Kan träffas på stortorget ca:kl10.40 Skall bara hämta upp Mattias aka sliran i Staffanstorp.

1.Dny
2.Zilversurfer
3.Tobbe
4.Roger
5.Sliran
6.
7.
Jag är sugen på en tur, behöver mer input om Duccen innan fjädringsjusteringen. Tempo för turen, högt eller medel? :tomten
Stortorget 10:40 och Staff efter det eller?

EDIT: För att det inte skall misstolkas, hellre medel än högt för min del alltså. :)

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2139236 Stortorget 10:40 och Staff efter det eller?

EDIT: För att det inte skall misstolkas, hellre medel än högt för min del alltså. :)

Det blir relativt högt, för oss som vill. Roger kör medeltempo tex. Vi möts ändå upp vid stopp eller korsningar det vet du väl!

Zilversurfer skrev:
2139690 Det blir relativt högt, för oss som vill. Roger kör medeltempo tex. Vi möts ändå upp vid stopp eller korsningar det vet du väl!
Ok, bra att veta men... nu sket det sig iallafall. Tog fel på tiden, skall vara i Vetebröd klockan 12. Ha så kul! :)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!