YappE
Ny medlem
Nån som e sugen på att följa med. Jag o Glenn tänkte köra en runda och det blir innan 12.00 Vi kör ner om strandvägen då. 11.30-12.00
Ring om ni vill med 0736-737580 / Yappe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
YappE skrev:Nån som e sugen på att följa med. Jag o Glenn tänkte köra en runda och det blir innan 12.00 Vi kör ner om strandvägen då. 11.30-12.00

skutte var det du som planera in det så
Skämt o sido. Det var riktigt gott med mat.

Skutte skrev:Hoppas iallfall på liiite mera folk än idag även om kvalité e bättre än kvantitet..![]()
![]()
![]()

en kväll.YappE skrev:Tycker där e många som lyser med sin frånvaro. Många ansikte som var med i fjor men som man inte sett i år. Speciellt brudarna. Ahh bortskrämda
Det blir väl bättre framåt. Om inget annat så få vi väl ta igen det med liteen kväll.
Du kan få åka på migwonderwizard skrev:jag kommer ... om jag bara får åka på någon så..![]()

Zmurfen skrev:Du kan få åka på mig![]()
Hade inte tid idag,va ute o svina i en 996 Turbo Cab![]()
![]()
![]()
![]()
....Nej för bövelen,har passat en gård till bekanta i örkelljunga över helgen så det blev bus med hojen hem idag över bassholma vägarna sen hem o duscha.Skutte skrev:Hrmmm .. någon har strul med prioriteringen....
Zmurfen skrev:Nej för bövelen,har passat en gård till bekanta i örkelljunga över helgen så det blev bus med hojen hem idag över bassholma vägarna sen hem o duscha.
Vidare ner o fick grillat i magen o sen ut o gazzade med Porschen,fick till och med torkat av en GT2a på 111:an så jag har haft dubbelt bus idag![]()
![]()
Ap ap ap!!! Sa nån här minigolf?!?Skutte skrev:Tja man gör så gott man kan !
Ska lägga upp en runda med kaffe stopp, minigolf i Torekov med mat på Ohlsossons café.![]()
en hemåt över åsen via några förhoppningsvis nys vägar.
Får titta lite i kalendern när man kan till en heldag, får kanske bli en lördag då det ofta är körning på SRW på söndagarna![]()
Hoppas iallfall på liiite mera folk än idag även om kvalité e bättre än kvantitet..![]()
![]()
![]()
Ska inte med på RR´s Rodeltripp? 2 Juli?Maverick_ou812 skrev:Ap ap ap!!! Sa nån här minigolf?!?![]()
Lördagen den 2:e juli blir finfint!
Premiär för långa slingan på SRW söndagen den 3/7 så löööördag blir kanoners!
Men Skutte.... var ligger Ohlsossons?!?
Låter som en trevlig runda idag!![]()
Nope....spirre skrev:Ska inte med på RR´s Rodeltripp? 2 Juli?
Man kan juh iofs ta detta efteråt... Först Rodel & sen minigolf
Maverick_ou812 skrev:Nope....
Skutte har utmanat i minigolf, det slår all rodelåkning i världen!
Dessutom tycker jag en runda ute på Bjäre är trevligare än grupptouringen mellan Staffanstorp och Kungsbygget.

Har precis kollat regnr,dekaltrimmad GT3Skutte skrev:Säker på det inte var en silver färgad GT3:A ?? hade en sån just på 111:an under Em ...
Skit samma kan ju vara så att han blivit avhängd 2 gånger idag då ju![]()
Sicken snålis 
Va befallswonderwizard skrev:vettefan om jag vågar det![]()
Erica åker ju ditt fegsnöre.
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!