Körning idag söndag 26/6

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Såld!
Nån som e sugen på att följa med. Jag o Glenn tänkte köra en runda och det blir innan 12.00 Vi kör ner om strandvägen då. 11.30-12.00

Ring om ni vill med 0736-737580 / Yappe

YappE skrev:
Nån som e sugen på att följa med. Jag o Glenn tänkte köra en runda och det blir innan 12.00 Vi kör ner om strandvägen då. 11.30-12.00

Ring om ni vill med 0736-737580 / Yappe

Jag startar nu. Syns där nere. :brinnerup

Det blev en nice runda.....
Väl inne i stan igen så blev det glass på grönningen. Kaffe i Höganäs och sen med mat som slutligt mål inne i hbg. Så det blev lite omvänd ordning efterrätt,kaffe,mat... Hmm :7peta skutte var det du som planera in det så :hihi Skämt o sido. Det var riktigt gott med mat.

Tja man gör så gott man kan !

Ska lägga upp en runda med kaffe stopp, minigolf i Torekov med mat på Ohlsossons café. :tummenupp
en hemåt över åsen via några förhoppningsvis nys vägar.

Får titta lite i kalendern när man kan till en heldag, får kanske bli en lördag då det ofta är körning på SRW på söndagarna :rolleyes:

Hoppas iallfall på liiite mera folk än idag även om kvalité e bättre än kvantitet.. :rofl :rofl :rofl

Skutte skrev:
Hoppas iallfall på liiite mera folk än idag även om kvalité e bättre än kvantitet.. :rofl :rofl :rofl

Tycker där e många som lyser med sin frånvaro. Många ansikte som var med i fjor men som man inte sett i år. Speciellt brudarna. Ahh bortskrämda :hihi

Det blir väl bättre framåt. Om inget annat så få vi väl ta igen det med lite :fyllisar en kväll.

YappE skrev:
Tycker där e många som lyser med sin frånvaro. Många ansikte som var med i fjor men som man inte sett i år. Speciellt brudarna. Ahh bortskrämda :hihi

Det blir väl bättre framåt. Om inget annat så få vi väl ta igen det med lite :fyllisar en kväll.

jag kommer ... om jag bara får åka på någon så.. :D

Skutte skrev:
Hrmmm .. någon har strul med prioriteringen :fatta! ....
Nej för bövelen,har passat en gård till bekanta i örkelljunga över helgen så det blev bus med hojen hem idag över bassholma vägarna sen hem o duscha.
Vidare ner o fick grillat i magen o sen ut o gazzade med Porschen,fick till och med torkat av en GT2a på 111:an så jag har haft dubbelt bus idag :banana :tummenupp

Zmurfen skrev:
Nej för bövelen,har passat en gård till bekanta i örkelljunga över helgen så det blev bus med hojen hem idag över bassholma vägarna sen hem o duscha.
Vidare ner o fick grillat i magen o sen ut o gazzade med Porschen,fick till och med torkat av en GT2a på 111:an så jag har haft dubbelt bus idag :banana :tummenupp

Säker på det inte var en silver färgad GT3:A ?? hade en sån just på 111:an under Em ...
Skit samma kan ju vara så att han blivit avhängd 2 gånger idag då ju :tummenupp

Skutte skrev:
Tja man gör så gott man kan !

Ska lägga upp en runda med kaffe stopp, minigolf i Torekov med mat på Ohlsossons café. :tummenupp
en hemåt över åsen via några förhoppningsvis nys vägar.

Får titta lite i kalendern när man kan till en heldag, får kanske bli en lördag då det ofta är körning på SRW på söndagarna :rolleyes:

Ap ap ap!!! Sa nån här minigolf?!? :lol
Lördagen den 2:e juli blir finfint!
Premiär för långa slingan på SRW söndagen den 3/7 så löööördag blir kanoners!

Men Skutte.... var ligger Ohlsossons?!?
Låter som en trevlig runda idag! :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Ap ap ap!!! Sa nån här minigolf?!? :lol
Lördagen den 2:e juli blir finfint!
Premiär för långa slingan på SRW söndagen den 3/7 så löööördag blir kanoners!

Men Skutte.... var ligger Ohlsossons?!?
Låter som en trevlig runda idag! :tummenupp
Ska inte med på RR´s Rodeltripp? 2 Juli?
Man kan juh iofs ta detta efteråt... Först Rodel & sen minigolf

spirre skrev:
Ska inte med på RR´s Rodeltripp? 2 Juli?
Man kan juh iofs ta detta efteråt... Först Rodel & sen minigolf
Nope....

Skutte har utmanat i minigolf, det slår all rodelåkning i världen!
Dessutom tycker jag en runda ute på Bjäre är trevligare än grupptouringen mellan Staffanstorp och Kungsbygget.

Maverick_ou812 skrev:
Nope....

Skutte har utmanat i minigolf, det slår all rodelåkning i världen!
Dessutom tycker jag en runda ute på Bjäre är trevligare än grupptouringen mellan Staffanstorp och Kungsbygget.

He he , ska jobba på planen i under veckan o kastar upp en tråd om det verkar genomförbart :D
Viktigast e vädret o folket, mindre viktigt e målet.. bara resan e kul nock ! :fakta

Ska ringa till Turkeland o kolla att det finns plats o sånt för golfandet, käk o en massa hojar :tummenupp

to be countinued ----> :hej

Skutte skrev:
Säker på det inte var en silver färgad GT3:A ?? hade en sån just på 111:an under Em ...
Skit samma kan ju vara så att han blivit avhängd 2 gånger idag då ju :tummenupp
Har precis kollat regnr,dekaltrimmad GT3 :hihi Sicken snålis :lol

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger