Körning i Trollhättan

Jag har filmen på min Dv-cam, men har ingen j---a firewire uttag på min dator.. :mad: än..

padi_80 skrev:
Jag har filmen på min Dv-cam, men har ingen j---a firewire uttag på min dator.. :mad: än..

Finns att köpa billiga kort att sätta i datorn med uttag för firewire.

Någon som ska ut o leka lite i kväll???? Tänkte tagit mig en sväng senare.
Kollar in här runt 19.00.....

Clason skrev:
Jag och brosan ska nog ut och leka lite efter jobbet.

Min förbannade pendlar bil strular så jag måste fixa med den hela kvällen :huvet
Ska ni köra något i helgen hör gärna av dig. Skickat pm med mitt mobilnummer

Skriv om det blir körning i helgen e gryymt sugen,va ute o puttrade en sväng ikväll såg inte en enda motard ute,men d va sköj ialllafall!

Jag tänkte ta mig en tur lite senare i kväll, tyvärr upptagen nu under dagen.
Några som är intresserade..... låt oss säga kl 19.00 vid Statoil?

Marals76 skrev:
Varför ska du sälja????

Skulle bara R6an i 2 sommrar, Och börjar tycka den är för liten för mig (saknas vrid),, tyckte redan det i slutet av förra sommaren,, Sätter ut den såpass tidigt för att verkligen få sålt den,,,

Lite tråkigt att vara utan hoj bara,,, Och Behöver pengar för en thailand resa som blir av i Jan-Feb-05+Gött att vara Lån fri.

Ska köpa mig en R1 el Gsxr 1000 innan nästa sommar,,, kanske en Motard el cross Också??

Kan inte svara för dom andra men jag lever i all fall :)

Farbror blå tog mig igen vid cross VM så nu blev det kontroll besiktning :huvet Men men ser man det från den ljusa sidan så har jag nu ett nytt bakdäck. Så så fort solen tittar fram måste de ut o köras lite igen.

tellskog skrev:
Kan inte svara för dom andra men jag lever i all fall :)

Farbror blå tog mig igen vid cross VM så nu blev det kontroll besiktning :huvet Men men ser man det från den ljusa sidan så har jag nu ett nytt bakdäck. Så så fort solen tittar fram måste de ut o köras lite igen.

Vad gnällde de över då? Nummerplåten?

Om nån ä sugen på lite banåka så finns det ev en plats över till eksjö.Troligtvis på onsdag.Uppsamlingskärl=krav lätt fixat.Intresserad skicka ett pm!

Last edited:
Nu ska vi filma igen!!! Väldigt snart... Om ni vill med och leka framför kameran så ring mig eller kom till parkeringen utanför ICA Kvantum på göteborgsvägen i Uddevalla klockan 18:45...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!