Körning i Stockholm

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
KalleNorton skrev:
Men du hade ju brutit lårbenet också... Kan du åka ändå?


jaa, det är hyffsat bra nu, bara att jag haltar som en anka men kan gå och så. Går förnärvarande med kryckor. Men benet är inge fara. Har en spik genom lårbenet så inge gips.
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
DJM skrev:
jaa, det är hyffsat bra nu, bara att jag haltar som en anka men kan gå och så. Går förnärvarande med kryckor. Men benet är inge fara. Har en spik genom lårbenet så inge gips.
Yea!! Du är en iron man.. Som Tjet sa!
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
På lördag blir det åka av! Vilken tid och var vi skall träffas får vi avgöra i tråden. Själv lägger jag min röst på lördag eftermiddag/kväll i stan. Varför? Eftermiddag/kväll är min hoj klar, (Lite småsaker bara) och stan ligger bra till für alle.

1. Itacha
2. Biifer
3. Norton
4.
5.

Spekkan?
 

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Husqvarna wr 125
1. Itacha
2. Biifer
3. Norton
4. 0nicke0 + en polare (Bogge)(om ej läckande topp)
5.
6.
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
"#¤¤#%&""(#"&/#(/#/&%#/&% :huvet Jobbar både inatt och imorrn natt! :huvet :4skrika Får se om jag hinner hem mellan en snabbis så jag kan köra. Börjar 21:00 och slutar 05:00. Någon som vill ut på en stuntsväng idag kanske? Ring gärna då! :) 073-913 23 95
 

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Husqvarna wr 125
Topplockspackningen läcker fortfarande gick ej att fixa. Så jag kan ej hänga med = (
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
0nicke0 skrev:
Topplockspackningen läcker fortfarande gick ej att fixa. Så jag kan ej hänga med = (

Crap! :(

Måste dra, Norton får förklara bilderna...
 

Bifogat

  • P1010137mod.jpg
    P1010137mod.jpg
    96.1 KB · Visningar: 207
  • P1010146mod.jpg
    P1010146mod.jpg
    94.4 KB · Visningar: 77
  • P1010140mod.jpg
    P1010140mod.jpg
    45.9 KB · Visningar: 76

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Itacha75 skrev:
Crap! :(

Måste dra, Norton får förklara bilderna...
Bakhjulsbilderna var från stuntandet, bilden där en blinkers är trasig är från min första vurpa :crash gick omkull i ca 50 blås på gräs....

Sen när jag var på väg hem försökte jag knäskrapa i en kurva, fick i knät i marken, halvsekunden senare låg jag på marken.... Gick i 60-70 då. Blev några repor på hojen + att den andra blinkersen gick sönder :crash skinnstället blev lite skrapat det med... Bilder från den vurpan kommer på söndag, för då kommer min digitalkamera hem.

EDIT: Nu finns bilder från kraschen i bildtråden!
 
Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
KalleNorton skrev:
Bakhjulsbilderna var från stuntandet, bilden där en blinkers är trasig är från min första vurpa :crash gick omkull i ca 50 blås på gräs....

Sen när jag var på väg hem försökte jag knäskrapa i en kurva, fick i knät i marken, halvsekunden senare låg jag på marken.... Gick i 60-70 då. Blev några repor på hojen + att den andra blinkersen gick sönder :crash skinnstället blev lite skrapat det med... Bilder från den vurpan kommer på söndag, för då kommer min digitalkamera hem.

:rofl Bra dag idag för dig? Själv slapp man jobba inatt och fick ändå pengar! :banana

Edit: Kanske kan åka imorrn eftermiddag ändå, PM:a över lite nummer så ringer jag runt ifall det blir något. :)
 
Last edited:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Itacha75 skrev:
:rofl Bra dag idag för dig? Själv slapp man jobba inatt och fick ändå pengar! :banana

Edit: Kanske kan åka imorrn eftermiddag ändå, PM:a över lite nummer så ringer jag runt ifall det blir något. :)
Man måste ju prova gränserna + att det ser ut som jag är värsta knäskrapskungen nu, iaf på höger knäpuck för den är väldigt nerslipad :lol


Men iaf, åka i eftermiddag, runt klockan 3-4? Var?

1. Itacha
2. Biifer
3. Norton
4. 0nicke0
5. xeN , även kallad bogge :)
6. Maximilia, du får självklart åka med, men tror du inte du får ut mer nöje av att åka med stora hojar, istället för att åka med 125:eek:r?

EDIT: Gjorde lite fel med listan...
 
Last edited:

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Blev rätt ok tillslut :)
Liten bogerunda med posörstopp i vaxholm. Där vi träffade en väldigt trevlig, spritluktande fd HD åkare. :rolleyes:
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top