marcus_136
Rockstar
Dom som vill kan titta förbi jordbro runt 15-16 tror jag. Jag och en polare ska köra lite fiddy och stunta där då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CayLe skrev:Du kanske ska ta dit nån motorkunnig människa och starta upp hojen så man kan få sätta fingret på vad det är som är trasigt? Eller nåt..
Det jag behöver hjälp med är att klyva motorn och veta vad jag ska köpa nytt så min lilla privat mek kan fixa det åt mig. Motorn ligger på ett bord, bara att börja skruva isär det, vågar dock inte det själv, då jag aldrig sett någon gör det.

coolrob skrev:jag e sugen på att ut o köra vad säger du![]()
om inte idag så imorn , övermorn och helgen![]()
säg bara till vart vis ak börja ja bor i älvsjö
Eller så kommer du hit och hämtar migJohanjulgran skrev:Du lagar hojen och åker dit![]()
0nicke0 skrev:Jag var i jorbro både 15.30 och 16.50. Vart i Jordbro var ni?![]()
// NR:7Jag bor också i Älvsjöcoolrob skrev:jag e sugen på att ut o köra vad säger du![]()
om inte idag så imorn , övermorn och helgen![]()
säg bara till vart vis ak börja ja bor i älvsjö

KalleNorton skrev:Jag bor också i Älvsjö![]()
Har inget körkort,coolrob skrev:härligt va säger ni ska vi samla ihop nåra stycken o köra nånstans imorn
ska ju vara riktigt nice väder![]()
har uppkörning i maj...KalleNorton skrev:Har inget körkort,har uppkörning i maj...
EDIT: men då kan vi köra![]()

Vadårå?DJM skrev:Du är född 08 så jag är lite skeptisk![]()

0nicke0 skrev:Jaha okej varför sa du inte till när ja körde i rondel jäkeln hahaJa imorn kör vi MC träff. Jag tycker jordbro är en bra plats eller vad tycker ni?

KalleNorton skrev:Vadårå?![]()
klarar du verkligen de? 
jo, men jag känner mig som om jag vore 16DJM skrev:jaa du är snart 100år gammalklarar du verkligen de?
![]()
.... Trodde du mena Stockholm med 08.KalleNorton skrev:Har inget körkort,har uppkörning i maj...
EDIT: men då kan vi köra![]()
Vart ska du köra upp?|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |