Körning i Stockholm

Jag tänkte åka till rörken imorgon. Någon som vill följa med? Isåfall, vi ses vid donken i väsby 16:30.
Och, eftersom jag vet att många 125-förare kör utan det... Det är krav på både körkort och fullgod skyddsutrustning.

Edit: Cyren följer med, och eftersom han är lite efter hittar han inte till donken i väsby... :hihi Så vi ses vid donken sveavägen istället, samma tid.

Last edited:
Komigen nu fegisar!!

Det är första gången för mig och jag har ju 4-takt så ni behöver inte vara oroliga för att blir frånåkta!

Cyren skrev:
2245081 Komigen nu fegisar!!

Det är första gången för mig och jag har ju 4-takt så ni behöver inte vara oroliga för att blir frånåkta!
Åkning nån gång nästa vecka?

Nu är det fan dags att ta en tur! Eller vad säger ni? Jag är på om det inom en radie på 5 mil från sthlm eller i norrort

Några småttingar som ska till skogis? vågar inte åka ditt själv, Markus kanske beblandar sig med pöbeln för att mörda mig eller något.

Idag 14:30 möte donken Sveavägen! :tummenupp
Alla är välkomna. Hittils jag, Anderberg och 125_next. Vi tänkte kanske ta en tur ner till slingerbulten för alla som är intresserade :yoparty

japp:tummenupp

det var en riktigt rolig runda, förutom att xt:n inte hänge med i svängarna:näsblod Men de gick bättre när ja hämtade prillan :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT