Körning i morgon lördag

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
tjena, tänkte om det var några som e sugna på att dra en sväng i morgon? det ska ju bli fint väder!! tänkte typ
12.00 vid pumpen:yoparty
 
okej, låter trevligt, jag är väl inte ägare till hondan så länge till vill sälja o köpa gixxer :)
vi är ju ett gäng som tänkte mötas vid pumpen, men det går ju att ändra på :)
 
Verkar som vi blir ett ganska duktigt gäng :) Kul!!!
Hoppas att det inte blir några missförstånd nu så några åker till pumpen och några till biltema utan att alla kommer direkt TILL BILTEMA 11:30 för avfärd :)!
 
i denna tråd var det samling vid pumpen o inte biltema, då hade vi skivit biltema, tackar alla som kom o det var e trevlig sväng!! PUMPEN ÄR SAMLINGSPLATS I UPPSALA!!
 
du behöbver inte be om ursäkt! ,vi blev ju ett gäng som åkte o blev en lång sväng men tycker det är synd att samlas på biltema då pumpen alltid varit en samlings plats för just hoj åkaren :) o det är ju lite roligare att träffas vid pumpen på stan tycker jag, går ju att fika precis bredvid o det är ju ett plus ;)
 
ja vi kan ju inte ses på olika ställen pumpen har det ju varit i alla år varför ska det ändras nu helt plötsligt riktigt nice sväng det blev :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top