Körning i det ljuva Skåne!!!

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
Så det var du. :)

Låg bakom bilarna när jag plötsligt hörde ett jävla mullrande. Du får köra om o stanna mig nästa gång. :tummenupp

Så du har skaffat båge nu igen? :yoparty

Ja, var lita seg me kortet men när man väl tog tag i det så gick det snabbt, kändes lägligt att göra det nu inför sommaren.

Är dock sugen på att testa både en CBR 600rr och en R6, så får jag testa din vore det kanon shysst nångång.

2951669 Yee det var min.

Thx dude. :)
sett dig i lund ett par gånger nu!

undrade vem fan de va, enda tills jag såg att det stog Padde på sh tröjan;)

va e de för stil, dra bussar i innerfilen?:hihi

Ja, var lita seg me kortet men när man väl tog tag i det så gick det snabbt, kändes lägligt att göra det nu inför sommaren.

Är dock sugen på att testa både en CBR 600rr och en R6, så får jag testa din vore det kanon shysst nångång.

Jaja så kortet är också nyinskaffat, när klarade du det?

Jovisst kan du få göra det, får dra ut o köra nån dag.

Jaja så kortet är också nyinskaffat, när klarade du det?

Jovisst kan du få göra det, får dra ut o köra nån dag.

Hmm var bara nån veckor sedan jag körde upp. Kände ingen lust att stressa med det innan vintern heller.

Hmm ja vi skulle tatt en runda nåndag, säkert massa fler som är på. Om man svänger vänster där du körde jag fram och vi svängde av kommer ju massa nice vägar på det hållet, borde dra ihopa nårra och sticka dit och köra.

Har bara provat antingen mkt större hojar eller mkt mindre sporthojar än 600 så skulle vatt roligt, hört R6 ska va rätt rolig.

Hmm var bara nån veckor sedan jag körde upp. Kände ingen lust att stressa med det innan vintern heller.

Hmm ja vi skulle tatt en runda nåndag, säkert massa fler som är på. Om man svänger vänster där du körde jag fram och vi svängde av kommer ju massa nice vägar på det hållet, borde dra ihopa nårra och sticka dit och köra.

Har bara provat antingen mkt större hojar eller mkt mindre sporthojar än 600 så skulle vatt roligt, hört R6 ska va rätt rolig.

Japp det hade varit trevligt. Jo de vägarna känner jag till, lite mycket tjälskador (stavning) på vissa ställen bara. Men utanför Billinge är det bra igen och ju närmare söderåsen man kommer desto bättre blir det. Bor i närheten så jag har kört där ganska mycket. :)

Jovisst, Solid tyckte om den iaf. ;)

Nu denna onsdagen ska jag köra!

Har fan inte kört en enda onsdag hittills! Vem hakar?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman